Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 535 ggr
Trine
0

God morgon! 25 April

Ja här sitter man och är halvvaken än..Men det är inga problem med barnen Glad

En vacker dag till väntas här, solen är uppe redan.Ska på bondemarknad på granngården idag, ifjol hittade jag våran kanin Nisse där.En superfarbror är hanSkrattande Så cool o hänger med på allt!

Skickar ett Grattis till gullsmyra som fått tillökning Glad

Ha en trevlig helg!

sanne
0

God Morgon

helt underbart väder o det är jätte varmt ute redan ! idag ska jag dra av lite päls på de äldre tanterna i hagen som fortfarande har päls kvar. Annars väntar mest städning o allmänt pyssel.

Hoppas alla får en bra dag i solen !

zettan
0

God morgon

Tog mig en välförtjänad sovmorgon idag. Fick ett städryck i går kväll och städade mitt rum så nu är bara resten av rummen kvar. Men de blev grovrengöring hä'r =9

Idag blir de lite ärrenden om en stund. Måste ner och kolla om moppen Dagotto snart är klar på verkstaden. Sen ska de även grejjas med hästarna idag. Promenad med killarna bla

Ha en bra dag alla

VeronicaP
0

God morgon

Här är det riktgit sommarvärme och vi ska först in till banan idag och Amanda och Emilia ska träna Jasmin och Dee-Dee på banan och jag ska väl hjälpa till att mocka inför söndagens tävlingar.

Sen så ska vi köra upp hingstarna på betet , det ska bli skönt både för dem och oss, det kommer att bli lite lugnare för dem och mindre spring nu när stona brunstar hej vilt.

shettismaffian
0

God förmiddag!

Idag är man ledig , så underbart skönt. Åkte ut på landet i går vaknade och det var 12 grader inne.

Idag blir det pyssel med hästar och släpet. Har fått tag på golv till båda så nu ska här fixas.

Underbart väder ute , ska försöka ta en kör tur med Puzz och kanske hinna rida Jolle.

Ha en underbar dag