Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 616 ggr
susanne-s
0

ställa ut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När börjar ni ställa ut era 1 åringar, redan på vintern feb? eller väntar ni till sommaren - hösten?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Milla
0

Min åring ska ut nu i februari.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

Hur mycket "tränad" är den för uppgiften?

www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

Det beror på hur de ser ut i februari. Ibland tar jag med ngn ut då, som träning mest. de växer ju en massa då och är inte alls alltid till sin fördel. Men det är bra träning inför sommarens bravader!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

kacka
0

Jag har även visat föl…

Milla
0

han är tränad en hel del, dels har han varit med ut som föl och sen promenerar mina stalltjejer med honom en hel del.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

De gånger jag visat 1-åringar har det varit på sommaren. Tycker inte att mina har varit till sin fördel under vintern, bara små pälsbollar :-)

AnnaLundin
0

Mitt stoföl kommer nog få följa med på vinterutställning, om hon är i en fördelaktig tillväxtfas då. HOn är inte särskilt mkt tränad nu, det är gott om tid till det! :D

susanne-s
0

Kan man visa ett sto (åring) i en nättare grimma? eller ser det förbedrövligt ut? känns onödigt att köpa en som kommer att bli förliten. Jag vet att det inte ska mätas förren dom är 3 men är det en nackdel, utställningsmässigt att dom är stora? Hon är redan nu rent uppskattningsvis runt 93-95 cm.

www.gullsmyrastuteri.se

Angel
0

#8 En mycket stilig tjej tycker jag!

susanne-s
0

Tack!  det tycker förståss jag med  ; )

www.gullsmyrastuteri.se