Tvättbesök i högklass
Nu i kväll när jag var ute i trädgården för att hänga tvätten så började hundarna skälla och där utanför staketet 10-15 m bort lunkade en bäver!! Vi har ca 200m till ån och hade aldrig kunnat tro att jag någonsin skulle få se en bäver och så nära huset!
Hann springa in och hämta kameran, håll tillgodo.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Gisses vad häftigt, det sägs vi ska ha uttrar lite bortanförr vårt i ån. Så häligt med djurlivet
Va kul! :-) Den var kanske ute på kvällspromenad :-)

Häftig!! Ja det är ju så fint väder så jag tror med på en kvällspromenad ;o)
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Nä gud så fräckt!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hemma hos mina föräldrar går det en "älv" (egentligen mer av en å, men den heter Alstersälven) och precis nedanför dem är det en gigantisk bäverfördämning som när den varit aktiv ska ha varit en av de större i Värmland med uppemot 10 bävrar stadigt boende där. Vet dock inte om den är aktiv längre.
Häftigt att du till och med hann in och hämta kameran, och den ÄNDÅ var kvar! Måste ha varit nerknarkad eller nåt. ;)
Häftigt! Finns här också men har aldrig lyckas se någon.
Riktigt häftigt och ovanligt!
De brukar vara mycket skygga. Vet en som satt tyst i skogen med kikare i flera timmar en bit utanför en aktiv fördämning, men fick ändå inte se någon bäver.
*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

Gud vad coolt! Riktig upplevelse å ha en sån på sin trädgård ju

VAd kul att ni fick se den =) Jätte fräckt
Oj vad kul! Lite avis blir jag allt! Det mest exotiska jag ser hemma hos mig är älgar, rådjur och fasaner… och det är ju inte så upphetsande direkt!