Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: godkända-hingstar
Läst 814 ggr
sanne
0

Veckans hingst !=? kommer det igen ??

en undran bara, kommer ni köra veckans hingst igen ?? då det finns många "nya" hingstar i landet nu så kan det säkert räcka ett par veckor ivf, nu när betäcknings säsongen snart sätter igång !!

AnnaLundin
0

här är en till som undrar…

zettan
0

jag undrar också. Vore kul om de drog i gång igen.

Annette
0

Hur många är det som har hingstar som ännu inte har varit med i denna serie och tänker skicka in bidrag om den körs igång?

sanne
0

vi har en egen o en som ska vara på station.

kan ju bara svara för mig själv, men det har ju gått in en del hingstar sen sist, våra vänner har en godkänd oxå.. Anna Lundin ska ha en kille på station, Milla har en, mm mm

Hanna-D
0

Jag har en som jag kan skicka in.

fuxar
0

Skulle vara roligt att få med Wilfred v.d. Zandhoeve, DNA är klart nu. Ska skicka in till SSS och få RS. Gunilla.

Milla
0

jag har också en att skicka in så fort papperna är klara :-)

#6 härligt att du fått DNA:et gott att det gick så fort.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hovgarden
0

Tror Cattis skrev förut att det inte skulle bli något.

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Annette
0

#8. Det undrar jag om hon har sagt. Däremot så finns det för tillfället inga kandidater på kö och om serien skall kännas meningsfull att dra igång så behöver vi ha minst 5-6 hingstar inskickade.

sanne
0

#)men om vi som har anmält intresse här skickar in så blir det ju minst 5-6 hingstar ?!

är det iså fall, Anna, du el Cattis som ska ha det ?

VeronicaP
0

Jag har ju en som jag inte har skickat in på ännu och det beror på att jag inte har hunnit orkat ;-)

[Anna-N]
0

Nu gör vi så här att alla hingstägare som är intresserade skickar in material i form av information om hingsten (namn, ålder, färg, härstamning, meriter (egna) och avkommor osv samt ett par bilder. Obs! Glöm inte att ange fotograf.
Det ska vara komplett (alltså ingen intresseanmälan) för att det ska räknas som en kandidat. När vi har 5-6 hingstar kör vi igång och publicerar hingstarna i turordning.
Så först till kvarn! Det hänger på er hingstägare om detta blir av eller inte nu. Perfekt "gratisreklam" inför stundande betäckningssäsong!
Skickas till info@haganasstuteri.com

sanne
0

Tack Anna !

Hovgarden
0

#12 Tack, efterfrågada nämligen detta förut :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan