Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 759 ggr
Annelie-P
0

Godmorgon 26:e april

Godmorgon! Idag skiner solen igen, bara att passa på att vara utomhus. Ha det bra alla!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Igår åkte alla 9 hingstar och valacker på sommarbete , det är för härligt och stå och titta på dem när de släpps.

Idag är det travtävling med dottern som står på schemat , det är skönt för det är hemma tävlings så man behöver ju inte gå upp i ottan i allafall.

Trine
0

God förmidda!

Har tagit det lugnt, soligt men blåser rejält.

Igår tog jag min första körtur med nyrockarden, härligt! Blir alldeles nostalgisk när man har travsele igen,så allt funkade och nu blir det många fler turer, så skön o åka i med bra fjädring.Fast det är ju modell mindre pålle i skaklarna nu, var varmblod förr.Ska sätta för Zdeno idag,han är inne och äter sitt kraftfoder nu igårkväll vägrade han o komma så då fick han vara.

Ha en trevlig dag!

Milla
0

God förmiddag!

Ska snart köra iväg 5 st ystra killar till betet (foto kommer under dagen). Viking lär inte bli överförtjust över att lämna utsikten av brunstande damer, men han får lugna sig ett tag till Glad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

runas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Har varit på Shavf´s utställning idag i Gnesta, varmt o fint väder med mkt folk och hästar, kul! Mina tjejer kom kul nog 1:a och 4:a av 7 i klassen och sen kom jag och Hedda 2: i maskeraden.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[Billan]
0

Grattis, grattis. Va fina ni är i er mundering. Men vad har du på fötterna ? är det ökenskor ?Flört

runas
0

#5 JajjemensanSkrattande! Designer ökenpjuckFlört!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//