God morgon 27 April
God morgon
En kort vecka väntar. Jag jobbar bara Måndag, Tisdag och Onsdag denna veckan. Behöver lite trid hemma med hästarna. Dom åker ju till respektive hingst på Lördag
. Längtar.
Ska strax till jobbet sen blir de hästpyssel resten av dagen
ha en bra dag alla
God morgon!
sovit 5 tim och är skittrött efter gårdagen! Idag ska jag packa upp allt och fixa fint i stallet, jobba lite m Ditte och jobba vidare med hemsidan.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Idag var det segt at gå upp, ville inte alls lämna min varma goda säng. Har varit i Malmö hela helgen så det har varit en hel del aktiviteter o väldigt lite sömn.
Idag ser det ut att bli fint väder iaf. Ska skriva kontrakt på min nya lägenhet idag o sen blir det lite hästpyssel innan det är dags att åka till jobbet för utbildning.
Ha en trevlig dag i solen idag allihop!!!

God morgon!
Vaknade av att regnet paddrade på tältduken - mysigt :) Nu känns det som vår även här uppe. Såg förresten årets första fjäril igår!
Var på premieringen igår i Boden och det var kul att träffa lite "shettismänniskor".
Idag ska jag jobba några timmar i eftermiddag. Känns bra att inte vara borta för länge om dagarna, med Gardenia högdräktig i hagen…
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon!
Solen kikar fram, ska jobba lite nu. Sen är det väl dags för o kolla om det finns mer jobb över sommaren.
Känns ganska öde att lyckas med det, men fy på mig! Nu var jag pessimist och det går ju inte…
Ska fortsätta med Omeega idag o se om det går lika bra igen.är även på jakt efter ett par ankflickor.

go dag
jobbade typ 2 timmar idag sen åkte jag o hämta ena sonen igen, läkare stationen, o en bihålsinflamation.. ja ja bara gilla läget o va hemma o kolla på Jetix channel.. suck
ska ut o ta hand o pållarna när den andra sonen kommit hem från skolan, lilla fölet Nisse håller igång sina "systrar" i hagen nu, så kul o se när han biter dem i öronen :)
ha en fortsatt bra dag alla !