God morgon 28/4!
God morgon!
Gråmulen och trist morgon, det ser ut som om det äntligen ska komma lite regn på våra torra marker. Bara att hoppas så betet kommer igång, nu går hästarna bara och väntar.
Idag ska jag jobba lite ponnys och fortsätta titta efter hus. Det ena huset vi tittade på var helt otroligt fint med härligt stall och uuunderbaaara hagar men oj vad stort för 4 shettisar och vilket jobb för mig!
Nåja, Ha en härlig dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God Morgon
Får vara hemma idag oxå med sonen. Men sen har vi utförsäljning på jobbet, alla fotoprover mm säljs ut ! en fördel o jobba på Hööks huvudkontor
igår fick Yaght sitt första sto, han var först ganska rädd för henne men oj va dom ahr hållt på i natt, hagen är dessutom utanför sovrums fönstret.. suck.. dom ska få byta hage idag.
lite regn har allt kommit inatt också, himla skönt ute nu !!!
ha en riktigt bra dag alla där ute

God morgon!
Snöade lappvantar hela dagen igår och jag var glad att jag inte bytt till sommardäck än… Idag hänger regnet i luften…
Vet inte om jag ska jobba idag, men om jag är hemma kommer jag att pyssla med hästarna, baka lite gott och ta en sväng till gymmet :)
Hoppas alla får en bra dag!

God morgon
Här har man tagit sovmorgon idag. Vi har ju som Sanne skrev utförsäljning i eftermiddag på jobbet så de måste man ju gå på. Så jag la om mina arbetstider lite idag
. Nu på morgonen håller jag på och ska lära mig ha mina nya linser. Dom är helfärgade så de är ganska grönt vart jag än tittar just nu. Men de ska bli bättre efter några timmar med dom sa min optiker. Men de känns redan nu vad skönt de är med att inte vara så ljuskänslig.
#1 De har ju de jätte mysigt med varandra Sanne
. Är så glad att de går så bra
Ha en bra dag alla

God morgon!!!
Gråmulet idag men tror det kommer bli bättre under dagen.
Lillgrabben har jag kört till skolan redan o snart ska jag köra mellangrabben till gymnasiet i stan. Sen blir det lite stallpyssel. Idag har jag utbildning på jobbet kl 19-20.30 o sen jobbar jag natten, kommer bli en lång natt känner jag.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon.
Här har det regnat och ser ut att kunna bli mer.Kanonbra för då kanske betet vaknar.
Ska städa hagen nu idag om det inte börjar jätteregna så Tilia o Crispa får flytta dit. Var inte riktigt upptorkad tidigare.Är så härligt nu på morgnarna när fåglarna kvittrar och man slipper alla kläder för att gå ut..
Ha en trevlig dag alla!

Go' kväll
Har varit iväg med bilen till verkstaden, ett oljeläckage låter ju inte så allvarligt men det kan det visst vara, hela växellådan måste plockas ner - dyrt!
Har varit ledig ett par dagar nu och jobbar 10-22 i morgon… Kass tid.
Har två hästar på gräsmattan som får "klippa" gräset, hoppas hinna göra i ordning sommarhagarna snart.
Ha en trevlig kväll.