Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 1324 ggr
Rubiinen
0

Bilder från Säva 10/4

Var du på RKS tävling i Säva igår?
Lägg upp alla bilder du har (om du tog några) och om du vet vad ryttare/kusk och häst heter så skriv gärna det och vilken klass. Glad

Rubiinen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den ända bilden jag har är på mig själv som min pappa lyckades ta med sin mobil från prisutdelningen för handlerhoppningsklassen.

Frida Rubin - Cornelia

Silenos
0

En av mina kompisar som var med fotade en del, men jag har inte fått bilderna än. Återkommer !

PP
0

Bra/roliga/fartiga bilder från helgens tävling mottages även med tacksamhet till föreningens hemsida!

E-posta!

Frida-E
0

Här kommer lite bilder! Cool

Först; Love Doesn't Ask Why "Nalle". Nalle älskar allt som har med fart och fläkt att göra och tyckte det var superkul igår (trots LIVSFARLIGA trasmattor Flört). Vi blev etta i handlerhoppningen och trea i tömkörningsagilityn och utsedda till "Bäst matchade ekipage", på vår första tävling. Jättekul, hoppas vi ses på fler tävlingar i sommar!

UG
0

#4 Duktiga Nalle! Grattis Grattis!

Frida-E
0

9-åriga Emma och Johannesbergs Golden Queen. Både Emmas och "Isas" allra första tävling. Inga superplaceringar blev det men Emma blev jätteglad för sina tre rosetter hon fick med sig hem!

Frida-E
0

#5 Tack tack!

Så här glada var både hästar och människor efter tävlingarna: Skrattande

IdaT
0

Jag fotade över 200 bilder! Men först tog minnet på datorn slut, sedan batteriet till kameran, och nu är jag inte hemma, så ni får hålla er lite…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Ahnna
0

#8 Blev det nåt att ha på mig och Miranda? Jag fattar att det inte blev körbilder Flört, men hoppbilder kanske? Nån enstaka som är bra? Vore kul att se!

Jag är jättenöjd med min lilla tjej som skötte sig jättebra! Vill tävla mer, NU!!!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

IdaT
0

#9 Somsagt, kamerabatteriet tog slut, så jag har inte ens kommit igenom dom ridna hoppklasserna än. Skrikandes

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Rubiinen
0

#10, blev det någon på mej och Cornelia? Glad

Rubiinen
0

Putt!

Rubiinen
0

Putt putt