God morgon 1 Maj!
God morgon!
Och glad första Maj!
Sitter här vid datorn, dunderförskyld, ont i öron och hals, snoret rinner och hostan river i halsen, så jag känner mig helfräsch…not! Gårdagen tillbringades hemma i soffan, med en jumbo kopp med te, ni som var iväg till brasa hoppas jag hade trevligt.
Idag ska jag ta det lugnt, orkar inget annat, kommer en tjej o tittar på vagnen och förhoppningsvis tar hon den.
Snart dax att skeppa iväg tjejerna till hingsten, såå spännande!!
Verkar bli en kalasdag vädermässigt sett så…
Ha en härlig 1 Maj!!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon!
Här är det +10 och solen är på väg.Kalasdag blir det nog..
Haha, Tilia har sin tid idag, jag räknade fel igen(skulle prova att annat sätt)…o trodde 9 maj. alla har så olika sätt o räkna ut på, men hon ser då inte fölklar ut än så det är bara o vänta…Ifjol gick hon 10 dar över tiden så vi får se.Dom har nu bytt hagar så jag har bättre uppsikt på dom.Crispa har 25 dygn kvar.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, en cykeltur är bestämt att det blir för .Gubben har investerat en cykel och den är säkert 100 år gammal så vi får se hur länge den håller, inte länge, tycker nog han 

Ha en trevlig 1 Maj!
God morgon
Sitter på jobbet och är lite nojjig att smittas av svininfluensan, är inte sån egentligen men mina kollegor har lyckats skrämma upp mig nu… Alcogelen används flitigt.
Var och löshoppade tre ponnyer i går. Gucci var jätteduktig, hon brukar göra det jag ber om men i går tyckte hon att det var kul att hoppa och busade, tog och flög över hindren 
Ha en bra 1 maj!
Godmorgon
Här skiner solen från en klar himmel, ser ut att bli en lika fin dag som igår. Det har faktiskt börja att se lite grönt ut i hagarna även om stråna är korta och glesa ännu.
Akleja har pyttesmå vaxproppar idag så fölningen kan inte vara så långt borta. Hon brukar ha en cm knallgula proppar innan det händer något, men man får passa lite i allafall, man vet ju inte. Så spännande och så NERVÖST efter alla sakert man hört i år.
Anemone fölade igår, en liten hingst : GRATTIS till stuteri Stenbacken.
HA en bra dag.

God morgon.
Tittade på cortegen igår men gick sen hem, är riktigt fräsch idag till skillnad….
#2 Fina piraten! Klart hon hoppar bra hon ska ju bevisa för brorsan vem som är bäst i familjen….

Godmorgon!
Även här skiner solen från klar himmel.
Idag har jag förvånat mig själv med att äntligen registrera mig som medlem! Detta är mitt första inlägg.
Gick en tidig morgonpromenad med Tussilago. Majblomma får hålla sig i hagen i väntan på fölet :)
Ha en skön dag!

God morgon
Här är det sol och varmt igen.
Idag ska vi städa här hemma då vi ska ha en stor *fest * i morgon med sambons arbetskamrater och *bihang* vi blir ca 29 st med barn och de ska rida och få åka häst och vagn bla.
Känner jag för det hm not men det är bara att bita ihop och se glad ut.
På söndag ska jag köra Marielle till hingsten som hon ska betäckas med :-)
Godmorgon !
Här skiner solen och det är +14 grader här hemma :D Idag blir det lite tömkörning för min lilla skrutt, och så ska några flyttas iväg till nytt bete :D
Hoppas alla får en härlig 1 Maj !
och kanske blir ni lurade också ;)

God mitt på dagen
Idag tvättar Micke altanen och jag och barnen har städat och sopat garaget. Sedan ska vi fräsa grönsakslandet. För tillfället sover den yngsta och då ska jag lägga tiden på läkemedelsräkning. Inomhus..