Bilder från Hingstvisning Uddetorp
Lägger in lite bilder från hingstvisnignen, fler som har bilder kan ju lägga in :)

Underbara hästar. Gillar de "förvuxta" shettisarna särskillt Kronprins.
Har du någon bild på Rosenhagas Lyric??

ja precis hehe ;)

#14 han var struken , de va bara 4st shettis hingstar med.
Jozo, oskar, Castor v.Bunswaard och harm v.Keizershof :)

#17 Han är så fin din gubbe, verkligen läcker Pia

gud va fin han blev där Pia !!
men Emma, var du tvungen att ha med mig på korten, jag ser ju värre ut än en säl.. riktigt tjock
får nog hoppa godiset ikväll ser jag…
#18 #19 TACKAR…
Haha, så farligt är det väl inte Sanne, jag ska kika vad jag fick för bilder här också…

#19 nej sluta sanne :) så fin så
#21 Himlars vilken bra bild du tog!

ÅÅÅ PIA ! jag måse få bilderna, så himla fin han är Oskar, jag är verkligen överlycklig att fått hem honom, Jozo mannnen är fin det vet han, men trött idag.. har ju fått ston till sig som jagar honom…
#25 TACKAR… Snygga hästar, så brukar det bli bra bilder 

#19 *sniff sniff* det luktar skitsnack 

Vilka fina bilder på fina hästar..Härlig färg på Oskar

#28 va menar du ?!
#29 tack Carina, är väldigt stolt över att få ha honom hemma, han har redan gett ett starkt intryck kan jag säga. En mycket rörlig hingst, otroliga rörelser !

#30 att du inte alls ser ut som en säl

#30 haha, ne ok en michelin gumma då ! fy tusan vilka hemska kort när jag behöver va med… men Oskar ser bra ut ivf…
Sanne så fin du gjort Oskar. Jag är bara "lite" sotis just nu. tycker det är så roligt att en sån fin hingst kommer till användning och jag ångrar bara lite att jag inte köpte honom då jag fick tillfälle
Tack så hemskt mycket för bilderna jag fick på mailen. Är lite lessen för att jag inte har nåt sto att betäcka med honom men jag hoppas ni får fina föl och JA gör som du skrev och tänkt… det blir super och jag håller tummarna
Anna

Vilka fina kort du tagit Pia. Castor är bara så snygg. Syns inte att han börjar bli gammal. Gillar korten på Oskar och Jozo också
Tack Sanne. De var en ära att visa Jozo idag. En underbar häst att visa.
TACK alla vad gulliga ni är som tycker Castor är i gott skick 
Tänk, efter dagens visning så har han också fått ett till sto bokat till sig för betäckning… han får allt ligga i denna sommaren, 9 ston som han ska betäcka i år….
Vilka underbart snygga hingstar ni har…blir SÅÅÅ sugen på att betäcka kefir även i år men får allt hålla mig till nästa år

Kul att se bilder på fina hingstar!