Ännu ett ledsamt inlägg
Dagen har varit sådär då den började med att Xandra fölade ett stoföl efter Let's Try Again i felläge. Med veterinärhjälp fick vi ut det döda fölet. Detta föl var mycket efterlängtat då Xandra blir 24 år i år. Men nu är det som det är, jag är mycket tacksam över att Xandra finns kvar hos oss och jag hoppas hon slipper komplikationer av detta. Imorgon är det dessutom ett år sedan Selenes föl dog, också det i felläge.
Jag känner med dig…..
Åh så lessamt, skickar tröstkramar..
Åhhh, nej, vad ledsamt för dig…
Usch va jag tycker sånt här ledsamt! gråter med er.. kram..

Så himla trist, stackars er!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Usch så hemskt! Lider med er..
usch så förfärligt, tänker på er
Finns inga ord att skriva, ledsen med er.

lider med er. inte mkt mer man kan säga tyvärr
Men fy vad ledsamt….
Finner inte ord…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Så tråkigt :-(

Usch så trist att höra :( Hoppas stoet mår bra.
Så ledsamt för Er.

Beklagar verkligen! Hoppas det går bra för stoet.
Det är inte utan, att man gruvar sej inför fölningarna! Fy vad mycket tråkighete det är! Hoppas stoet repar sej.

Usch vad tråkigt för er

Lider mer er =( Hoppas stoet klarar sig utan problem.

Lider med alla er som det gått illa för, vet precis ur oerhört tungt det känns…i förrgår förlorade vi ett svartskäck hingstföl från vår Ytterhalls Felice i ett komplicerat felläge…vi vet ännu inte om stoet kommer att överleva
Beklagar det inträffade!!

Beklagar förlusten

Fy så lessamt, hoppas stoet klarar sej iaf
# 19 Tänker på er också & hoppas att även erat sto klarar sej.
Tröstkramar till er båda.
#19 Sänder styrkekramar och håller tummarna för att stoet klarar sig!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Känner med er.
Beklagar verkligen.

Ja tack ska ni ha allihopa. Idag verkar Xandra må förhållandevis bra, aptiten är god, ingen feber och hon verkar inte vara speciellt ledsen. Hon är lite dålig i magen och går lite brett i bak. Men jag tycker det är så sorgligt, hon skulle haft ett litet fuxigt stoföl vid sin sida nu. Men men, det blir väl inte bättre av de tankarna tyvärr.
Beklagar er förlust, så tragiskt!
Beklagar! Stackars er :(
Ja, jag lider med er. Vet hur det känns. Här gick det inte heller bra då fölet dog och stoet är snittat… Man önskar det alltid gick bra!
Beklagar, livet är inte rättvist alla gånger.
#29 Beklagar, hoppas det går bra med stoet.