god morgon 18 nov
Kom precis hem från krogen och ska ta ut hundarna. Hur beroende är man inte när det första (mer eller mindre) man gör är att titta vad som skrivits på forumet. Säger god morgon nu för när jag vaknar kommer det inte att vara "morgon" mera :)

God morgon!
Själv kan jag inte sova som folk, utan vaknar en gång i timmen och vad gör man då? Jo man loggar in här och läser… :-)
Jag ska ta en kopp te o försöka somna om en stund igen, så man inte är arg som ett bi då barnen väcker en.
#0 Hoppas du haft en trevlig kväll/natt på krogen.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Godmorgon! Har precis släpat mig upp ur sängen (inget graciöst skutt direkt…) och ska trä på en påse över benet så jag kan duscha… Sen blir det till att kämpa mig iväg till Fryshuset för årsmöteförhandlingar inom LSU (Landsrådet för Sveriges Ungdomsorganisationer) hela dagen. Tur att man får sitta ner i alla fall - igår var det mingel och invigning hela dagen och benet höll på att ge upp till slut…
Gomorgon!
Du har väl inte varit ute och gjott något dumt ingrid?
Själv är jag på väg att åka till Göteborg för en helg med hotell och shopping, ska bli skönt med lite ledigt. Gubben får sköta hästar, katten och sonen. Undrar hur det ska gå
Så ha det så skönt i helgen alla shettis vänner!

God morgon (gäsp!)!
Är uppe för att fixa frukost åt min dotter Freja (11 år) som skall iväg till Västerås idag och tävla i friidrott (60 m, 200m och längd).
Heja Freja! 

Vilken natt! Men inte i stil med Ingrids.
Jag har yrat, drömt konstiga drömmar och vaknat badandes i svett. Idag tänker jag hålla en låg profil. Min snälla pappa tar stallet, det var ett maratonlopp att mocka igår.
God Morgon!
Här är det gråmulet o trist idag. Har avmaskat alla hästarna nu på morgonen så jag är säkert både populär o inpopulär
. Skönt att ha det gjort iaf…
#4. Lycka till Freja på tävlingen! 

Go morgon.
Ser ut som det kan hålla upp utan regn i dag, vore ju trevligt, då blir det att borsta alla hästarna i kväll, i dag är det stor städning som gäller… jätte kul, hade hellre kört Jozo o ridit ut i skogen en stund, men vi får se vad tid som blir över. Pojkarna ska ha kompisar här idag, full ös med andra ord.
Morning!
En grådisig och blaskig dag med LERIGA HAGAR
som möter hästarna varje dag känns det som iaf. Snart får man väl uppfinna "lerskor" åt de små raringarna
Idag blir det en tripp till sta´n för att storhandla matinköp, resten räcker väl till "fönstershopping".
Kvällen vigs åt några vänner som bjuder på middag
Skönt att slippa stå vid spisen själv någon gång!!!!