Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 427 ggr
maggan
0

Fredrik Nilsson

Vem är då Fredrik Nilsson? NYFIKEN!Räcka ut tungan

Mannas
0

Nu vill vi se en bild!Skrattande

FredrikN
0

JA jag fick en egen tråd!!!!

Cattis
0

Hahaha!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

hehehehe ut med en bild på dig nu då

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

Maggan, nu smörjde du ju hans ego ännu mer. Nu känner han sig väl verkligen som en tupp i hönsgården!

/Cattis

RebeckaSvensson
0

Ojojoj, nu är hans ego större än ngn annan gång Cool

Det är ju vår stora idol ner i Syd - och det sprider sig med vindens hastighet uppåt landet! hihi!

Cattis
0

Det får väl utvecklas till Fredrik Nilsson Nord, Syd, Väst o Öst vartefter det blir tillräckligt med medlemmar då.

/Cattis

maggan
0

#5 istället för ett eget i fokus,dessutom ÄR jag nyfiken!

FredrikN
0

Tupp behövs i varje hönsgård. För hålla ordning på hönsenCool

Cattis
0

#9 Nåja… :-)

Här skulle behvas ett gäng fler tuppar för att hålla ordning ibland. :-P

/Cattis

VeronicaP
0

Ha ha tur att jag inte behöver hållas ordning på då . för tror inte Fredrik hade klarat det Räcka ut tungan

Mannas
0

Visst,men hur ser tuppen ut???

RebeckaSvensson
0

Han är så blyg så han vågar inte lägga ut ngn bild ;-)

pernilla olsson
0

inte visste jag att min karl var så intressant…..hmmm kanske kan hyra ut honom …ha ha ha Skrattande

RebeckaSvensson
0

#14 Då har du fått reda på ngt nytt idag :-)

FredrikN
0

vågar inte visa en bild…. om ni är så tokiga nu. Hur ska det då bli efter ni har sett en bild?Cool

[Anna-N]
0

Haha..en egen tråd nu också :-)) Inte illa! Cool

Annette
0

#16. Vi behöver inga bilder. Har du inte berättat för Pernilla om Idol-bilderna vi sålde på dig under ESG.

Cattis
0

#16 Oj så han blåstes upp nu då! :-D

#14 Vad kan han göra? Är han bra på att mocka? Bygga boxar? Vad är timhyran? :-) Skulle behöva ett par nya hagar uppsatta…

/Cattis

FredrikN
0

mocka är jag fan ingenting att ha till…. är mest lat och söt. Pernilla har min bara för mitt utseendes skullCool

Mannas
0

Kanske man får se Fredrik Nilsson någon gång live då sen om man har tur.CoolNu ska jag gå och sova bredvid min tupp.Måste upp tidigt imorgon.God Natt !

Annette
1

#20. Då funderar jag på att hyra dig i slutet av månaden. Den supersnabba Hondan skall besiktigas och det är något under som skramlar ibland. Om du sitter och ser söt ut kanske de inte märker det.

pernilla olsson
0

#19 Ha ha  nja mocka….de brukar jag få göra, har hopplöst försökt lära honom men de verkar helt kört. bygga? nja vet inte om de e en hit heller…men sätta upp hagar kan han! Skrattande Ha bara inga fingrar ivägen när han hanterar hammare eller slägga….jag vet vad som kan hända Gråter. Hyran kan vi ta sen :-)

FredrikN
0

på allmän begäran så kommer det en bild. Men eftersom jag har en image att upprätt hålla så kommer det en bild från mitt livs bästa tid.

En idolbild på Fredrik under hans studietid i USA. Rocker/Bikerstuket.

*asg* Sliten som satan 

uahhh,,, den får jag ta väck ju … så inte klok ut ju

Annette
0

Vi trycker upp den också och säljer! Vad tror ni, ska vi börja med 2000 ex, denna bild var ju faktiskt bättre än den förra och den gick ju åt direkt.

RebeckaSvensson
0

#25 Ja, det är lika bra med 2 000 ex nu när få marknadsför den här på forumet :-)

[Anna-N]
0

#25 o #26 Hehe..Skrattande 2000 ex räcker inte långt. Ni vet väl hur de andra hade rykande åtgång.

RebeckaSvensson
0

#27 Det har du rätt i! Lika bra trycka upp dessa så ingen bli utan och bli ledsen för det :-)

kacka
0

ingen hade kamera på chipkursen va???