Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 698 ggr
Cattis
0

God morgon 2006-11-19

God morgon på er!

Ännu en sömnlös natt för min del, med magsjuk son som hållit oss (främst sin far) sysselsatta. Pappa har tagit hand om sonen och jag har tvättat "förorenade" handdukar o dyl. Isch.

Nu hoppas vi bara att det inte smittar…

Så fort det blir ljust skall jag åka till stallet och kolla hur Babsan har det (hon kom igår kväll) och "frukosta" hästarna.
För övrigt blir det städa hela dagen, hur okul som helst. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Mannas
0

God Morgon!

Usch för magsjukaLedsenHoppas ni andra slipper undan det!Vi ska köra hem ved idag(trevligt söndags jobb)Vardagarna räcker inte till så ibland måste man ta söndagar till så skojigt jobb….  :)

steffy
0

godmorgon

Annette
0

Jag skall vara vaktmästare på en högmässa på förmiddagen. Är inte frisk idag heller, men det får gå. Undrar om sonens flygtur blir av, det ser så grått och mulet ut.

[Anna-N]
0

God Morgon!
#0. Nej, jag sitter här :-D…Oskyldig

Här är det gråmulet o trist. All snö är borta så nu är det mörkaste november igen..

Kraka
0

Solen lyser!!! Jippi - ha en bra dag allihopSkrattande

Hanna-D
0

God förmiddag!

Ska strax åka och jobba, jobbar kväll både i går och i dag och det är inte mitt favoritpass direkt…

#0 Skönt att hon är "hemma" nu!

AusaBausa
0

God morgon på er! Här är det en underbar dag också…solen skiner och bara 4-5 grader…mysigt….ska väl ut med ungarna o lämna jultidningarna så vi blir av med dem….

susanne-s
0

God förmiddag, här finns det defenetivt ingen sol tyvärr, men det är varmt och det blir förhoppningsvis inget regn. Idag får jag besök av en som ska kolla stallplats, jag håller tummarna för då får lillhingsten en kompis!!!

Annars allt som vanligt, får hem mina barn ikväll som har varit hos sin pappa i Sthlm i helgen.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

VeronicaP
0

God middag , här är det rätt fint väder och et är ju skönt när man är ledig för då får man ju någoting gjort.

skönt att Babsan har kommit fram Cattis..

ElisabethA
0

Hejsan!

Idag har vi härligt väder här i Örebro. Passade på att köra en runda med Gardenia fastän vi var iväg och tränade löshoppning igår. Är ni nyfikna på hur det såg ut igår ligger det en liten filmsekvens på vår hemsida www.shetlandsponny.eu Glad 

Ha det gott allihop!