Go'morron 20 november
Go'morron sömntutor!
Snart är det bara en månad kavr till jul, de' ni!
Idag är det makens tur att VABa. Minstingen hängig och lite feber, stortjejen kraxar som en kråka och har jätteont i halsen. Själv mår jag riktigt bra, peppar, peppar…
Föräldramöte på dagis ikväll, föreläsning om antroposofi, kan ju vara kul att få veta lite mer om när barnen går på Waldorfskola
.
Massor med frost i gräset imorse, 2-, ser ändå ut att bli vacker väder ute

Morrn , jag längtar verkligen inte till julen *ler* ska jobba idag och både jag och barnen är fortfarande förkylda vet snart inte vilken vecka vi är inne på . Här är det lite halvmulet men har vi tur så tittar solen fram.

Go'morron!
Ännu en vecka som börjar med sjuka barn. Ärligt talat börjar jag känna att det är riktigt påfrestande nu. Vi är inne på vår fjärde vecka, där någon är sjuk i familjen.
På nyheterna sa de i morse att "nu kommer den" - vinterkräksjukan. Jo tack, JAG VET! Den är redan här! :-(
Så, idag skall jag försöka kurera mig och stå på benen som folk tänkte jag.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God Förmiddag.
Jag trodde jag var på väg att friskna till, men idag är jag sämre igen. Får se om resten av familjen klarar sig. Ungarna har inte varit sjuka på jättelänge, men det vågar man väl inte säga högt, får då blir dom väl det nu.
Morron!
I'm back!

#4 Back? Har du varit borta?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
morrn morrn sitter på jobb och ska snart sätta igång och skriva en massa prislappar, vi ska ha utförsäljning till helgen, spännande!!
Ikväll kommer hovis och gör vid alla fötterna.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon!
Är fortfarande genomförkyld (har varit över en vecka nu) med lite härlig rethosta på nätterna….alltid lika trevligt….NOT
Ungarna hos dagmamma trots att äldsta sonen är förkyld men ingen feber..han ville själv åka.
Ska strax knalla ner till hästarna och ge dom lite mat. Ca +3 och mulet och gråkallt. Som tur är är isen borta nu iaf.
God eftermiddag!
är hemma från jobbet nu, slutar tidigt i dag. Varit o handlat mat till pållarna o snart ska jag köra o hämta hö(tur barnbidraget kom i dag…
. Fick köra hem en vända vid 11 o hämta in lillan då hon gick o betade på grannens åker…o han fick ej tag på henne.Hrm! Blir sur på henne men anar att det är den stora som jagat ut henne…det blir väl vars ena hagar igen tyvärr. Hon ska ju inte behöva bli jagad på det viset. Sprang igenom tråden trots elen!!!
#5 Förstog vinken även om den var (o)fin.