Shettis köpes
Shettis köpes efter sommaren alt. till hösten, max 10 år gammal. Även föl av intresse. Ej mini, ska vara över 95 cm alt. beräknas bli. Kön oviktigt. EJ FÅNGHÄST. Endast i Skåne. Till gott hem med vuxen kusk, hästkompisar, regelbundna vaccineringar, avmaskningar och massage. Skicka ett meddelande.
Hej!
Jag bor i Halmstad och har en shettis hingst till salu. Han heter Tromb, är rödskäck och drygt 1år gammal.
Hans mamma är shettis men har inga papper, hans pappa var godkänd hingst och väldigt vass på ponnytrav. Stora båda två.
Han kommer att bli maxad a-ponny, är redan nu runt 1,03m. Väldigt fin!
Säljes pga platsbrist och tidsbrist. Priset är 3000kr, kan diskuteras vid snabb affär och rätt hem
Om du är intresserad maila eller ring, sabinahansson_80@hotmail.com eller 0733-941771.
Mvh Sabina & Tromb

Hej!
Jag har en 1-års hingst, fux, fin stamtavla, blir över 1 m, har pass. Priset är 3000kr. Är du intresserad maila mig på roshems@swipnet.se eller ring 040-487332
Hej!
Har ett snyggt hingstföl som jag kan tänka mig att sälja till rätt hem. Är utställd med mycket bra poäng
För mer info hör av dig till mig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag har två unghingstar till salu ute på Hallands Väderö. En 2-årig isabell och en 1-årig svartskäck.
Har shettishingst på 6 månader, blit troligen ca 105, pappa Hamras Fridolf, båda föräldrarna har kanon trav, snäll och kelen, mycket social och välhanterad, chipmärkt och vaccinerad, regelbundet verkad, pass på gång, Står i Lund, endast hanterad av vuxen.

#4 ååh jag har många gånger kollat in din isabell..Ka-tapult eller nåt liknande? synd att han inte va ett sto…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#6 mmm men jag har ju även ett stoföl… Men hon har ju ingen udda färg eftersom hon är svart… Det är många som trånat efter "Putte"… Nu är han "äntligen" såld så han åker till sitt nya hem på fredag.
#7 Är Putte såld?
Vart?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus