Årets häst 2006 - fototävling
Mina barn är med i en bildtävling om Årets häst!
Roxiti leder just nu och barnen vill givetvis gärna vinna…
Vi tar tacksamt emot röster på bidraget…
http://libresse.se/Pages/MarketActivities/Campaigns/Summer2006/Default.aspx?id=31594 src="http://kolhydrater.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Bilden heter "Högre skolan" och är på vår lilla Roxiti och min son Anton (AnTeX här på sajten).
Man hittar den lättast vid röstningen om man sorterar på betyg… just nu leder den omröstningen….

Numer pensionär i Nynäshamn
Fixat! Lycka till!
Har också röstat!
Det är röstat! HEJA Roxiti
Ni fick självklart en femma! :-D
Men man kan ju även rösta på de som man INTE tycker är värda att vinna… dvs ge 1:or till de som man tycker inte är bra…
men det är ju 207 sidor att gå igenom…suck…
En massa halva hästar… hm…det är väl inga bra kort???

om man förstorar ser man hela fotot.

Har precis gett 5 stjärnor till Roxiti & Anton!
Heja! 
#6 Du menar trycker på förstoringsglaset? Jag tycker det är väldigt många mular och halva hästar ändå…

#8 ok jag har bara kollat några.
Vad snälla ni är och vad glad Anton blir…
Om man sorterar på BETYG kommer Roxiti bland de första. Jus nu på första sidan tror jag…
Det räcker att hon är med bland de 50 första, för ur dem skall en jury plocka de 8 bästa och sen fortsätter omröstningen på bara de 8…

Jag har gett Roxiti en femma! :-)
Och givetvis har jag inte röstat på ngn annan utöver Roxiti, då ger man ju andra större chanser att gå om totalt sett. :-P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Häftigt… hon är 4:a just nu…
Tydligen kan man rösta fler gånger om man inte har MS Exporer och då är det ju svårt att få fram en rättvis röstning…
Vi får hoppas på juryn istället om hon håller sig kvar bland de 50 bästa. Enligt reglerna är det amatörfoto som gäller, men en del bilder är ju inte ens amatörmässiga… riktigt dåliga tycker jag.
Syftet är att få fram reklambilder och jag frågade vad Anton tyckte om att göra reklam för Libresse och det tyckte han var ok… moderna grabbar tycks inte bry sig så mycket…

har röstat. Lycka till
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
3:a

Har också röstat nu …

Tack alla:D nu ligger vi 2a:D

5 poäng till, Heja Roxiti!! 
En till 5a att lägga till poängen
…

En femma till! Håller tummarna för er 

Å en femma till!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

en 5.a såklart!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#11: Nja … en röst med en låg poäng sänker medelvärdet på just den bilden … 

#23 Ja det var nog ungefär vad jag menade. :-) Fast jag fick inte fram det rätt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Här kommer 5***** & Lycka till

Röstat. Lycka till.
En 5:a till! 
har ni röstat på alla 237sidor x 8 bilder = 1896 bilder!!!!!! … gud va jobbigt
jag har röstat
Jag röstade och gav honom en femma. Kul med en häst som får lite annorlunda träning.
Vänliga hälsningar
Niklas
Om vi ger 1:or till dem som leder kanske Roxiti kommer högre upp.
Vänliga hälsningar
Niklas
Min syster har med ett bidrag i den, på vår Nickolina. Fast vi har kommit fram till att den här tävlingen inte alls är särskilt bra, mest orättvis, faktiskt =( Men hoppas att det går bra för er =)
Det var dåligt att de ändrade reglerna så man fick skicka in flera bilder (speciellt på samma häst) Dessutom att man kan rösta flera gånger om man kommer på knepet =/ Det är också lite tråkigt att det blev en tävling där man snarare röstade ner hästar än upp (är så jag känner det iaf, och får väl erkänna att jag använt sånt lite också
, men jag har försökt att inte vara för partisk)
(kan tillägga att vi ligger inom de 50 bästa, så vi tycker inte den är dålig bara för att det går dåligt för oss)
Men lycka till =)
Är det bara jag som ser halva bilder? Typ en bakdel eller ett halvt huvud?
Har röstat i alla fall. 
Jag håller med dig Asagard!!!
att man bara ser halva bilder och så är för att de typ bara kunde visa ett format vettigt… vilket är väldigt synd för vissa fina kort har säkerligen förstörts på det sättet