GODMORGON 21 NOVEMBER!
Godmorgon alla forumvänner!
Återigen vaknade jag och tänkte: "Ännu en dag i paradiset". Kan det bli mycket bättre….friska barn & hästar, hälsan i behåll ett underbart vackert väder (Grått och regn +5)???? Nej man skall inte klaga.
Idag väntar skola för mig och det vanliga hästjobbet framåt kvällen.
Hur blir din dag? Mvh ESå

Vaknade 6.20 av att det prasslade nere. En inbrottstjuv? Nej då, det var bara sonen som tänkte gå till skolan. Han hade inte tittat på klockan, men tänkte att det var nog dags.
Härliga ungar!
Jag har fortfarande feber. Skall masa mig till stallet nu när barnen gått till skolan. Orkar jag skall jag åka in till stan och hämta mitt nya körkort, kanske bra att ha gjort det innan det gamla går ut.
Tror jag skall muta mig själv med något gott ätbart, inte för att något smakar men ändå.
Ha en bra dag!

Morrn morrn , idag hade jag gärna legat kvar i sängen, grått och småregn ute … Inte så att man känner för att gå ut i dag.

grått och småregn även här, har skjutsat barnen till skolan och släppt ut och mockat nu har jag en kvart innan jag åker till jobbet, ha en bra dag!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Ska snart få besök… det ska bli kul…
Morron!
Gör ett nytt försök att önska alla shettisvänner en god morgon. Med förhoppning att inte behöva bli hånad.
God morgon.
Vaknade 4.40 helt klarvaken, skulle stiga upp 5.20 så det var ingen idé att somna om.Tågen mellan Lund och Malmö var försenade i morse…så det blev till att stå i dugg-regnet och frysa i 30min.
Blir en vanligt dag på jobb för min del….ska väl försöka tvätta lite när jag väl kommen hem.
Godmorgon alla! Det ösregnar och är ännu mörkare och slaskigare idag. Varit med dottern till tandläkaren på morgonen, gick bra.
God morgon!
Har samma tråkiga väder som ni andra, grått och trist.
Lämnat iväg ungarna. Ska väl inte göra nåt särsklit idag. Kanske ta ut hästarna på en promenad om det inte regnar för mkt.

God morgon i grårusket!
Förutom jobb som vanligt idag så kommer hovslagaren i kväll och skall se över hela gänget. Massor med härligt leriga hovar … 

Morrn morrn
Min dag började med stalltjänst:D
sen så gick jag å åt frukost och efter det sen fick jag sova en timma:D

God morgon!
Då var man tyvärr tillbaka i Sverige igen. Men, oj vad underbart härligt det var att återigen komma ner till Tyskland och Ropafabriken och träffa alla underbara människor igen. Fastän det blev en dyr resa med tillfälligt pass så var det värt var enda krona och lite till. För tilfället svävar jag på moln och drömmer mig tillbaka :-D
God middag!
Har varit på öpna förskolan med barnen på förmiddan, så nu sover de som stockar. Njuter av tystnaden efter tre timmar med stojande barn.