Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 879 ggr
Johanna-Granberg
0

Webstamboken, Norrköping 14/2??

Är det någon som vet varför inte resultatet från Norrköping den 14/2 är med i webstamboken??

Mija
0

Kan ju vara så att resultaten inte kommit Jedenius tillhanda än så han inte kunnat lägga in dem.

Cattis
0

Det finns en utmärkt förklaring till detta:

Katalogprogrammet har under den sista tiden gjorts om, och då det gamla inte fungerade med Windows Vista (det är mkt gammalt som inte fungerar med Vista), så väntade vi med dessa resultat tills vi kan lägga in dem direkt istället. Annars riskerar det bara att bli en massa fel i resultaten, eftersom inte alla rader sparades då programmet stängdes ned. Det hade varit värre.

Tills vidare finns denna resultatlista i sin helhet på både Shetland Östs och Sveriges Shetlandssällskaps hemsidor. Där har den funnits sedan i februari.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Johanna-Granberg
0

Tack för svar, jag undrade bara eftersom alla andra resultat fanns men inte Norrköping.

Cattis
0

#3 Jag bytte till ny dator efter att katalogen var gjord, men innan utställningen var avklarad. Och när jag skulle göra resultaten upptäckte vi att Windows Vista inte var kompatibelt med registret. Tyvärr. Listorna gick att skriva ut, men det sparades inte när man stängde programmet… urdumt.

Men om jag inte är helt fel ute kommer jag kunna lägga in resultaten i den nya versionen väldans snart.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.