Föl nr1 äntligen här!
Åh kan äntligen andas ut då de varit så nervöst!
Idag så hade Sabrina så stora vaxdroppar och de droppa om henne när hon gick. Så jag tänkte, idag är de dax!
Jag var i stallet till kl 12, åkte hem käka lunch. Hämta sonen på dagis kl 14 och sedan på väg ner till stallet, då ringer bonden och säger att en häst rymmt! Nej tänker ja och gasar iväg.. När ja kommer fram så har Sabrina fölat och jag missat de med några få minuter..
Bonden hade följt med henne när hon gick från hagen och neranför vägen till åkern där hon la sig o krysta.. ut kommer ben o mule och efter halvvägs så hjälper bonden till o dra så de ska gå lite fortare.. Så var han ute! En liten hingst efter Talisman!
Så 14.15 var han ute, 14.40 ställde han sig o gick, 14.55 var de dags att bajsa och 15.00 hitta vi mjölkbaren! Känns så skönt att allt gick bra!
Bara 2 fölningar kvar att vara nervös över
Snart dags o kolla till dom igen! överlycklig!
Grattis vilken liten söting, och vad skönt när allt går bra.
Grattis!

Grattis!

stort grattis till fölis
Grattis!

Grattis Camilla, skönt att det gick så pass smidigt.

Grattis!
Grattis!
Grattis!

Grattis till det nya lilla livet.
Grattis!

Grattis
Grattis!
Grattis!

Grattis!
STORT GRATTIS till dig Camilla, vad underbart att allt gick så bra, han ser jättefin ut 

Grattis till en fin kille, han ser som sagt väldigt fin.
Grattis!!!

Stort Grattis till det lilla tillskottet =)
Grattis, vilka fina hästar du har. 

Stort GRATTIS till liten kille! 

Grattis! Skönt att allt gick bra!
Grattis till fina killen! Vad skönt att ha en sån snäll bonde till hands vid fölningen, min skulle ALDRIG hjälpa till, han hatar mina små.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//