Parlington Ike
Var har han tagit vägen? Hittar honom inte hos Rappabackens Stuteri längre.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Han står en liten bit norr om Motala i Östergötland.
Amor vincit omnia 

Okej, vet du hos vem? Har de hemsida?
När vi ändå är igång så undrar jag över Lorbas också, var är han nu? Hamnade inte han också i Östergötland eller nåt sånt? Används han i aveln alls?
www.stuteriprecious.se
Ike står hos en god vän till mig. Hon har ingen hemsida.
Lorbas står hos en tjej som bor utanför Väderstad i Östergötland. Han används i avel.
Amor vincit omnia 

#3 Vad kul! (Men se till att hon skaffar hemsida!
)
Lorbas skulle jag vilja se mer av… *sucka*
www.stuteriprecious.se
#4 Hon bor mitt i ingenstans och har modemuppkoppling och är inte så jätteintresserad av datorer mm. så det är nog ingen större risk att hon skaffar hemsida 
Lorbas ägare har inte heller någon hemsida men hon har Stuteri Bern. Då kanske du kan söka info och ev. få nån bild mailad till dig.
Amor vincit omnia 

#5 Jag bor i skogarnas skog och kan inte få bredband den "normala" vägen. Men via ett gammalt mobilnät som inte används längre kan jag få ett hyfsat snabbt bredband, med en ny antenn på taket. Säg det till din kompis, sådär i förbifarten, bara…
Man MÅSTE ha hemsida om man har stuteri, ju! Det gäller Stuteri Bern också - det är ju rent av elakt att ha så fina hingstar och inte visa dem på webben! 
www.stuteriprecious.se

Ahnna, du kan kolla på tyska länkar över stuterier, under many minis, där har du lite om Lorbas, hans pappa oxå, det är ju innan han kom till Sverige men lite info finns det ivf !

#7 Coolt! Ska kolla. (Men jag talar inte tyska, så jag vet inte hur långt jag kommer…)
www.stuteriprecious.se