ett långt sommar lov med massor av bete !!
Till hösten någon utställning, kanske…
Ja bete i sommar och lite tömkörning till hösten..

Bete och kanske någon utställning för mina

Min 2 års hingst planeras att visas på avelsvärdering till hösten. Just nu är de bra bete med kompis. och små promenader varannan dag (ca 15min)

Joystick kommer att köras 2 dagar i veckan ca 10- 15 minuter. Sen blir det väl lite permobilprommenader för honom däremellan.
Bete och bus med Pegasus är givet men helt sommarlov får han inte.
Pegasus som då är 3 år kommer att få jobbas lite mera.
Framför allt ska vi jobba på att lära känna varandra till att börja med. Om allt går vägen ska han nog vara i vagn i augusti
Någon sommarutställning blir det inte för oss då jag har fått jobb och inte har någon semester. Men grabbarna kommer att visas i Sikeå i oktober
ngn utställning i sommar sen sommarlov och tömkörning.
Talangjakt för två av dem, eventuellt avelsvärdering i höst för den ena. Den tredje ska bara gå hemma och ha sommarlov. Börjar inte köra in dem så här tidigt.

Själv ska min pålle först ha ett långt sommarlov sen till hösten ska vi ta upp tömkörningen och så ska han ev få följa med på någon utställning.
hingstkollo, är väl ungefär det enda som är spikat just nu =)
Vår 2-årshingst ska säljas. Fram till dess blir det tömkörning och kanske någon utställning.
2-års hingsten ska vara med på talangjakt nästa vecka sedan får han semster till i augusti då han ska matchas fram till hingstprem.
2-års stoet ska bara få gå på semester och eventuellt få följa med på någon utställning.
Har en 2-åring, hingst han skall gå på sommarbete hela sommaren. Till hösten börjar jag med tränsvänjning och tomkörning, siktar på att han skall vara förspänd framåt januari - februari…