Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 793 ggr
zettan
0

God morgon 18 Maj

God morgon

Här små regnar de ute. De är ju bra får vårat bete att de regnar lite smått =). Ska strax åka till jobbet. Skönt med kort vecka. Sånna veckor älskar vi =).
I eftermiddag/kväll blir de stallet. Killarnas träning pågår. Dom har så skönt på betet. De äter och äter och äter och så leker dom lite =)

Ha en bra dag alla

Milla
0

God morgon!

Här har det regnat hela natten, skönt för vi behövde lite regn.

Ska snart bege mig till jobb, vilket känns mindre roligt. Vi är isolerade och får inte lov att lämna rummet så det blir en lååååång dag inlåst på ett litet rum.

I eftermiddag ska jag försöka hinna köra Viking en sväng.

Ha en bra dag alla!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

runas
0

God morgon!

Här är det mulet, jag hoppas det ska komma regn för det är såå torrt och betet…Rynkar på näsan.

Igår åkte tjejerna till hingsten, spännande!

Idag ska jag jobba ponny och kanske hinna upp till Hööks för ett litet inköp av bett och sadelgjord.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

balotte
0

Här står det som spön i backen men hästarna tror jag njuter mer än mej. Det behövs lite blöta i jorden.

Först jobb sedan hästgöra ikväll.

Ha en bra dag alla!

monzun
0

God Morgon.

Här ringde chefen och väckte en, ska jobba idag. Inte alltid så skoj att vara timvikarie…

Funderar nu på om sonen skall vara hemma eller gå på dagis, får gå upp å prata med sambon.

Får väll sätta lite fart så jag kommer iväg.

Trine
0

Gomorron.

Sitter en snabbvända här medans barnen äter frukost.

Här är det mulet men det ser ut o kunna klarna upp.Återstår o se hur det går.Har suttit o kollat på en hare som har flyttat hitGlad Ovanligt här uppe att man ser dom på gården.Neröver så kanske ni är trötta på såna Flört.

Nä nu är det dags o sätta fart..

polgara
0

Mörrn!

Här regnar det lite smått, är ju bra för betena. Inget föl inatt heller, hon lurar mig rejält.

Ska fixa lite frukost åt lillgrabben så han kommer iväg till skolan.

Har åkt på ryggskott så man rör sig inte så jäkla mkt just nu

Inga planer för dagen

Ha en bra dag allihop!!!

Hanna-D
0

God morgon

Har fått föl här på morgonen, en okomplicerad fölning utan felläge! Efter allt som gått att läsa här på forumet har jag varit livrädd, kom en lättnadens tår när fölungen var ute. Det var Gazette som fick en dotter, svartskäck till färgen.

Nu ska jag sova någon timme efter en lång vaknatt, sen ska mor och dotter få komma ut en stund.

Ha en bra dag.

Ninnii
0

# 7 Grattis till fölis!

God morgon!

Här regnar det och hästarna var inte jätte förtjusta över att behöva gå ut. Ska till tandläkarn idag och sedan ska jag ta dte lungt efter en fullspeckad helg.

ha de gott!

Trine
0

Grattis Hanna! Så skönt att det gått bra,och ett skäcksto, fullpott !

[Anna-N]
0

#7: Men GRATTIS! Full pott som sagt. Dessutom skönt att allt gick bra! Skrattande

Charlotte-Aveback
0

#7: Stort GRATTIS Hanna till en önskebebis! Glad

fuxar
0

Grattis Hanna! Skönt när det gå bra, och sto dessutom!!!!!

ingrid
0

Grattis igen Hanna. Är detta en Givenchy eller Guerlain då? Tungan ute

[Billan]
0

Grattis Hanna, så skönt att allt gick bra.

runas
0

Grattis Hanna till skäckfölis! Skönt det gick så bra.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

VeronicaP
0

#7 Stort Grattis till ett drömföl.

Här skiner solen och det är varmt och skönt ute.

Jag väntar på veterinären då vi ska göra friskintygen på Carisma och Arielle då de åker till sina nya ägare i Finland i morgon.

Igår var vi och tälvade i Åby med våra russ Mary och Ijor och det gick bra vi är nöjda med en 3:e plats , 4:e plat och en diskning .

Sen var det bara att gå ut och tvätta Arielle och Carisma så de är fina när de ska åka, jag hinner ju inte tvätta dem idag så det fick jag göra i går och ja jag kom in vid 9 tiden på kvällen så idag är jag väldigt sliten.

Annelie-P
0

Grattis Hanna!!

zettan
0

Grattis till fölet Hanna. Kul när de blir vad man önskar =)

Hanna-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#18 Hade egentligen önskat ett svart sto efter Epus eftersom jag inte har någon men allt som är friskt är efterlängtat!

Hanna-D
0

#8-18 Tack alla!