God morgon 19 Maj
Morrn morrn
Här är de en riktigt dimma ute. Hoppas den lägger sig så man får en fin dag idag.
De blir först jobb några timmar och sen blir de stallet. Pappa ska hjälpa mig lite idag med hingstarna. Behöver ett handtag där.
Hoppas alla får en bra dag
Nej det blir ingen bra dag.
Min Nicklas ska avlivas idag.
#1 usch ja , jag sympatigråter med dig
Så kanske du slipper när du ska följa honom till sista vilan…Kram på er..
Här är det mulet, det regnade till stor del igår.och ser tungt ut idag också. Få se vad jag tar för mig idag. Lite jobb och sen då ?Omeega ska väl köras sin vända så det blir nå resultat..Här börjar det lukta underbart av häggen , njöt riktigt igårkväll när jag nattade djuren.
På återseende!
God morgon!
Mulet och vi fick det efterlängtade regnet igår, äntligen! Nackdelen är ju alla sniglar som kravlat fram, fick gå slalom på hundprommisen nu på morgonen, aldrig att jag kliver på de slemmiga sakerna!
Idag ska vi löshoppa igen, sista gången innan söndag, nervöst! Känns dessutom tomt i hagen utan de andra…
#1 Ånej Marie! Var det dags idag…
Sänder styrkekramar.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#1: Usch, vad jobbigt. Tänker på dig!
God morgon!
Här skiner solen, hoppas det blir en solig dag idag. En av våra kaniner är sjuk jag tror att han inte klarar sej, det är dvärgkaniner och dom är jätte gamla (lever på övertid), vi får se om han svarar på medicinen.
Jobb sedan stallet.
Ha en bra dag alla!
#1 Usch, vad ledsamt. Styrke kramar 
Här har det regnat sedan igår , behövdes men det är inge kul med regn. Speciellt inte när man cyklar till och från jobbet.
Idag blir det shopping och en tripp till stallet innan jobbet, är lite trött och ledbruten idag då vi vart endast 3 st i går på jobbet istället för 5 som vi brukar. Och även med en personal styrka på 5 så brukar det vara tungt.
Blir skönt att koppla av och mysa hos hästarna en stund i dag och hämta krafter.

Morron!!!
har precis varit ut till stallet o släppt ut Polgara, hon har fortfarande inte behagat kläcka ur sig sin bäbis.
Idag fyller storegrabben 20 år, tänk vad tiden går fort, Molle blir 14 idag o "raketen" skulle blivit 1 om han fått leva.
Försöker få upp lillgrabben ur sängen så hjan kommer i tid till skolan men det är trögt.
Idag blir det stallet på förmiddagen o sen lite kalasande på eftermiddan. Ska försöka hinna med o handla lite oxå under dagen.
Jobbigt at ha ryggskott samtidigt som man har fullt upp, men det får lösa sig, ungarna får hjälpa till så gott det går.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon!
Ska snart skjutsa Anton till skolan då han missade bussen pga. punktering på cykeln. Sen blir det hem och försöka trassla ut lite manar tror jag
Ha en bra dag!
#1 Tänker på dig Marie!
Amor vincit omnia 

God morgon.
Här är det fint väder och varmt ute. Kom en riktig skur i gårkväll , det blåste upp och himlen öppnade sig, men blev fint väder sen igen.
Arielle och Carisma lämnade precis gården och har börjat sin långa tur till Finland med sina nya ägare. Det är kul när man kan få träffa de som köper hästarna även om det är långväga köpare , hoppas att de får stor glädje av dem och båda 2 kommer ju att betäckas i år och det är bra svenska hingstar de kommer att betäckas med :-)
#9 vilket fint shettis anpassat släp. Vad är det för märke?
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#1 Tänker på dig! Tyvärr så har även vi börjat närma oss detta beslut på ett av stona 
#10 har precis kommit in från stallet och dina tjejer mår bara bra
, de låg och sov när jag kom och väckte dem. Hedda är den som redan har fått träffa Kalle

#10 hm Tänkte inte på att kolla vad det var för märke om jag ska vara ärlig, det var deras nya ägares släp, men kan ha varit ett Bendrups släp (kanske felstavat) när jag tänker efter.

Idag ska jag försöka mig på vippbräda och prasselband med lilla Stina. Hon börjar bli av med sin vinterpäls nu och se ut som en häst igen. (Det har vart en såndär hög med päls på var sida, var dag nu
)
Sen ska halvblodshingsten i stallet bli enuck ikväll, stackars pöjk.
Stora tröstkramar till er som ska bli av med äsklingar/har sjuka djur.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/