Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1277 ggr
HannaDolly
0

Visningsgrimma?

Ngn som har eller vet ngn som har en visningsgrimma till salu? En sån med tunt läder och ett grimskaft som är kedja en bit och sen är det läder? Om ni fattar? kan försöka hitta en bild på hur jag menar..

Taack på förhand :)

HannaDolly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sådan .. i den modellen ngn som har eller vet ngn eller ngnstans?

HannaDolly
0

Det ska vara en grimma med Kedja

Milla
0

Det där är mitt sto, vet inte var du har hittat fotot någonstans men det är mitt foto i allafall.

På selar.se köpte jag mitt träns.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

HannaDolly
0

# 3 Hittade det på Google  :o

Milla
0

#4 ok där ser man

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ninnii
0

Du har pm!

exitingsvillemo
0

jag skulle också vilja ha ett sånt, ska rusa in på selar.se och kika :O)

Maliiin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har oxå ett sådant visningsträns! Köpte mitt på selar.se precis som Milla. Så varför inte köpa ett sådant där? Det ligger ju väldigt bra i pris! 470 kr tror ja dom kostade:)

HannaDolly
0

och ska helst vara svart men om ni har en till salu och har annan färg så går det med bra :DDD

HannaDolly
0

Jag känner mej hemskt att säga detta men dom som ni har köpt på selar.se , dom är ngt för dyra har inte dom pengarna tyvärr … :/

annars var dom verkligen skit snygga !!

stallostby
0

Har köpt ett sådant visningträns nu. Mina synpunkter är; allt för grov kjedja.

Det ser inte ut så på första bilden i tråden, men min var väldigt tung, grov och glider inte bra i ringarna. Tänker byta den mot en smäckrare men får då byta hela ledtygeln eftersom den sitter fast däri.

Tygeln är dessutom väldigt stel tycker jag. Dessutom glider käkremmen ur lätt och jag vill helst inte ha någon hellre fin kjedja istället men när jag tog bort den ramlade "conchosarna" av.. så det faller isär lätt inte bra om man är stressad med stressad häst i en transport… På mitt ettårssto räckte pannbandet nätt och jämt till..

Maliiin
0

#11 Min ledtygel var oxå lite stel i början! Men nu är den jättemjuk å fin å hålla i=)

Men man får nog inte begära för mkt för de pengarna. Vill man ha ett med mera kvalité å mjukare läder så får man oxå betala mera för det.