God morgon 21 maj!
God morgon!
Vilket kan diskuteras…väcktes 5 av mina "älskade" katter som skrek o for runt, djur ÄR kul!
Hundarna kom igång och det är inte ens lönt att försöka ligga kvar i sängen så min dag har officelt börjat
.
Dagen i sig ser mkt lovande ut, lite dis över marken men himlen är blå och solen jobbar på, härligt. Idag ska vi stängsla det sista på sommarhagen och förhoppningsvis kunna släppa dom imorgon på efterlängtat bete.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Godmorgon !
I dag hade jag inte alls lust att kliva upp ur sängen, men vad gör man när man ska jobba.
Solen skiner ute och det ser ut att kunna bli en fin dag, så man får kanske ta en promenad med någon av våra boende på jobbet.
Efter jobbet blir det en sväng till stallet och mysa och titta till pållarna.
Godmorgon!
En solig och fin dag här.
Vi ska till Linköping och titta på Vagnsparaden på Valla. I år är jag inte med och kör, ska bli kul att se allt från åskådarplats.
Ha D!
Godmorgon,
Här är en lite mulen morgon men ändå ganska skönt ute. Jag har gjort morgonrundan ute i hagarna och gosat med alla hästarna.
Gosa fyller på mer och mer, hon var beräknad till att föla i måndags men det dröjer nog några dagar till, det är ju hennes första föl.
Idag kommer tre nya betäckningsston till Castor så här är det full rulle
.
Jag önskar alla en toppen-dag!!

God morgon!!!
Ser ut att bli en fin dag idag o det är ju skönt när vi ska vara ute i stugan o fira sonen som fyllde 20 i tisdags. Haft ytterligare en vaknatt för Polgara som stått med stora vaxproppar i 3 dagar nu. Ska försöka sova lite så man orkar med dagen o hela släkten som kommer.
Ha en bra kristihimmelfärdsdag allihop!!!

God Morgon
Här har vi sovit länge idag ! så skönt, ska strax ut o ta hand om Yaghts fula sår så han kan få gå ut igen, sen väntar nog mest städning för min del idag tror jag.. Barnen ska väl iväg till kompisar, så jag får lugn o ro ivf.
Borde åka ner till betet o sätta upp tråden så vi kan släppa där på söndag ! För nu längtar nog små tjejerna till gräset.
ha en bra dag allesammans !
God morgon!
Solen lyser och det är riktigt härligt väder, tog en lång promenad med svärmors hund som jag passar till söndag. Idag blir det ut och gå igenom stängsel då två av mina hästar lyckades rymma igår.
Ha en bra dag alla!

God morgon
Här tog man sig en sovmorgon idag. De var skönt. Tänkte försöka göra ett ärrende på stan idag men vet inte om jag kan göra de idag. Får se vad Päronen säger.
Hade tänk åka ut till stona idag men som att min moppe ännu inte var klar på verkstaden så blir de inget med de. Får åka ut i morgon och gosa med dom. Ska ju iväg och ultraljuda Rosa och Violette som ännu inte brunstat om.
Idag blir de lite pyssel med hingsarna och så ska man försöka städa lite i stallet
Ha en bra dag alla

God förmiddag får man väl säga.
Här är det mulet och blåsigt, dagen började för fulla muggar, en lilltjej som far runt som en dåre, hon ska på scoutläger i tre dagar och är uppspelt till tusen, hon tycker det ska bli såå roligt att åka på läger igen. Så, nu har man packat ryggsäck och ordnat så hon fått i sig en ordentlig frukost.
Dagen blir nog rätt lugn, ska lasta ur hölasset ur transporten då jag ska åka och hämta ett till imorgon och sedan blir det en tur runt till alla hagarna för att kolla till hästarna, sedan har nog den här dagen gått den med.
Ha det gott alla
GOD FÖRMIDDAG =)
Lite halvmulet här på Ö:a idag men jag tror det kommer klarna upp. Igår började vi riva taket på stallet, ska byta tak samt klä om utsidan så vi är mitt uppi renovering nu, roligt men "jobbigt". Försöker göra en "bild dagbok" på min hemsida så man kan följa renoveringen ;-)
Lägger med en bild på "lillkillen" som busar runt i hagen o tycker att det är jätet spännande när vi grejar med stallet!
Önskar alla en bra dag!!!