Min Ginny har fölat inatt!
Tanken var att Ginny skulle gå tom iår men en tjuvbetäckning och hingsten lyckades så blev Ginny dräcktig. Synd bara att pappa häst ej är godkänd, men vad gör det, fölis är lika välkommen för det och har redan en plats hos mej.
Så inatt fölade Ginny ett svart stoföl med stjärn, en liten kopia av mamma, då Ginny också är svart m stjärn. Allt har enligt uppg gått bra och mor o dotter mår bra. Så skönt att det gick bra även denna gång.
Bild kommer när jag fått fr Ginnys fodervärd uppe i Motala.
GRATTIS va skönt att altt gått bra! längtar efter bild!

Grattis!

Grattis:)

Men vilken överraskning. Vem är den stolte fadern om man får lov att vara nyfiken?

Grattis till liten! 
Åh man blir så varm om hjärtat att höra om fölningar som går bra. Klart de är välkomna oavsett stam eller inte stam
Grattis
Grattis!
Grattis!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Grattis

Grattis ,det är så skönt att höra om fölning som går bra , hoppas mamma häst o lilla bebisenstoet mår bra.
Grattis!

Grattis!
Grattis

Grattis!
oj! har Roo-Mall blivit pappa!! Jag blev mållös…bara han har det bra så…och att bäbisen blir väl omhändertagen så.. grattis till ett fint stoföl, synd han inte var godkänd…
Stort Grattis!
Tack alla! Den lille har jag nu döpt till Glittra.
#17 Ja genom tjuvbetäckning blev han far.. Och han har det bra i sitt hem i kristianstad kan jag lova dej. Hon som äger han har sagt att han stannar hos henne, är det så att hon skulle få för sig att sälja så skulle hon kontakta mej, och då köper jag loss han igen om jag kan,och då stannar han hos mej resten av sitt liv.
Jättegrattis till en lyckad fölning!
Det finns sprutor att ge ston som blivit tjuvbetäckta t.ex med icke godkänd hingst. Jag menar abortsprutor.
Kanske inte var så mycket "tjuv" 
#20 Tack! jovisst finns det sprutor att ge men vi trodde inte att han lyckats. Men men det visade sig senare genom ett sms fr fodervärden att han gjort det.
Nu ha fodervärden mailat biler till mig på den lille. Den lille tjejen är så pigg och glad.
En till bild på min lille Glittra
Jättefin härligt att hon fick sjtärn efter sin mor lycka till med henne.