Shetlandsponny köpes
Jag söker en shetlandsponny som är ca mellan 4 och 10 år. Ponnyn ska vara 1 meter eller mer. Jag vill att den har full stam och är snäll att hantera även för yngre barn. Den ska vara riden och gärna inkörd eller i alla fall tömkörd.
Själv så har jag treårg hästgymnasieutbildning och kan erbjuda ett kunnigt och bra hem. Jag vill köra och min dotter som är tre år vill "rida". Äldre barn kommer att får rida ordentligt.
Ponnyn ska vara frisk och inte haft symtom på fång eller eksem.
Jag bor i Borås.

Kolla med Anne Pagmar på stuteri Jäboruder
www.jaboruder.se vet att hon har ett sto bla som är inkörd. Hon har säkert mer ston som kan intressera dig.

Rebecka här på forumet har ju Roshems Red Baron som är körd jättemycket i allafall länka till annonsen här.
Vi har självla en 2 st svarta Valacker till salu där den ena är körd och sutten på , den andra är tömkörd och även den ledd med ryttare .
Mvh Veronica Slättens stuteri
jag har ett svart sto till salu.
född 2000 e:Django vd Romer u: Dalsgårds Betina.
Hon är regelbundet tömkörd och satt för vagn ett fåtel ggr, dock ej utbildad inom körningen.
Väldigt välutbildad inom ridning. Går i fin, korrekt form, sidvärtesrörelser, båda galopperna.
Kan testa sin ryttare lite grann i början. Med min 4åring är hon jättesnäll. Jag har lett henne då.
Hon älskar att arbeta och är mycket piggelin =)
utställd en gång med 42 poäng.
PMa mig för mer info om lillpärlan =)
Jag har ponnyer till salu, bor i Kungsbacka:
Veritas odium paretFörvånad

har ett fuxsto 105 cm.full stam