Goddag 23:e maj
Goddag alla. Här i Östhammar är det riktigt ruskigt väder, det började regna kl 18 igår och har inte slutat ännu. De stackars hästarna är dyngsura.
Vi brukar se vildsvin här i perioder, de sista kvällarna huserar en stor flock här. Det är fem stora och ett antal ungar som springer runt, min gissning är att de inte har problem med fellägen inom den rasen..

Go eftermidag !
vi har idag stängslat klart beteto imorgon släpper vi ungstona där, det är ett jätte stort bete o två ! ungston
dom har o göra, men jag hoppas det kommer några till.
Nu ska jag ta lite kaffe o bara njuta av lugnet hemma!
ha en fortsatt bra dag
God eftermiddag!
Här skiner solen och det är riktigt varmt!
Har flyttat runt lite hästar och bytt hagar här idag. Så nu kom de 3 musketörerna (mina små unghingstar) ut i en stor hage med massor gräs. Jisses vad de busar, tyvärr har det resluterat i att Mangolds man tappat en hel del i längd och tjocklek, hm. Måste kleta i någonting då tanken är att han ska visas i höst, då är det ju inte så fint med en luggad man.
Maken håller på och mäter och räknar då han ska fortsätta med vårt staket runt huset. Det har legat lite i ide men nu känns det aktuellt att ta tag i det igen och fixa resten då grannen skaffat tjej med små barn som gärna går rätt in till oss och hästarna. Himla rädd att det ska hända nåt då de vuxna inte bryr sig nämvärt.
Lite senare kommer min mor och far ut för att grilla då mamma opererar knät på måndag (får ny knäskål) så det dröjer nog ett tag efter det innan de kan komma ut igen, så det får bli sista kvällen med gänget på ett tag ;-))
Ha en fortsatt bra dag!
Amor vincit omnia 

god eftermiddag
Har varit i stallet och löshoppat Bastic och tömkört Yari. Min rygg har desvärre sagt upp sig så de blir lungt resten av dagen. Ska strax grilla med familjen. Hela familjen samlad idag. De var ett tag sen vi bara var vi. Ja lilla Elias är här också och kör hårt med stackars faster.
Ha en fortsatt bra dag alla
God eftermiddag!
Släppte hästarna på betet idag och oj vad glada de blev! Regnat lite av o till under dagen men nu skiner solen.
Ska ut lite senare o bada ponny inför 3-års testet imorgon, ska bli spännande o se hur det går, hoppningen hemma funkar fint men med publik…
.
Ha en trevlig lördagkväll!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//