Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 485 ggr
RebeckaSvensson
0

God Morgon 25/11

God Morgon alla shettisvänner!

Lördag igen, oj vad tiden går fort. Grått och tråkigt väder idag också.
Idag måste jag fortsätta med mitt pluggande. Hoppas ni andra har något roligare på schemat idag!

Ha en bra dag, allihopa!

Milla
0

godmorgon idag har vi fabriksförsäljning så jag ska snart köra iväg.

Vädret är grått och trist blir säkert regn idag också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

Lika mycket regn här. Upptäckte regnskållor på en av hästarna i dag, hur fort kommer dom då ?? jag borstade henne i torsdags då kände jag inget alls o nu var ryggen helt knottrig.. va ska man göra.. Annars är det fotbolls tunering m sönerna hela dagen i dag, tur att det är inne..

cinna
0

Morr'n, morr'n

Ska ut och rida storhästen. Grusvägarna som vi har alldeles för många av häromkring är så härårs helt OK! Pyssla om småpållarna lite innan de går ut och blir genomvåta och genomleriga - IGEN, så # 0 jag har nog mycket roligare än du idagFlört

Ska, förhoppningsvis om den finns kvar, iväg å köpa trädgårdstraktor sedanSkrattande.

Bofride
0

God morgon på er alla!

# 0 Jag pluggar också idag.. och i morgon med.. o nästa vecka fram till torsdag då det är tenta IGEN… För mig gör det inget om vädret inte är det bästa, jag ska ju ändå sitta framför boken och mina 91 strukturformler på läkemedel som jag ska dunka in… Men men, det ska väl gå det med!

Ulla L
0

Morrn, morrn!

Här i Sjuhärad är det också grått och småregningt. Hästarna verkar dock inte ha ont av det, de går och mumsar gammalt gräs på den stora vallen och ser nöjda och belåtna ut.

Och jag har ett par roliga dagar framför mig, så jag är också nöjd och belåten. Syster och svåger frrån Dalarna kommer i dag och hälsar på till på måndag, dotter och måg från Kungsbacka kommer över dagen, och konstnärsdotter från Göteborg kommer med dem och stannar till nästa helg - HURRA! Äntligen lite liv i luckan  !Glad

susanne-s
0

Inget regn här ..ännu. Idag ska lösdrifts bygnaden upp = )

Kommer ny häst till stallet nästa helg så jag ska anpassa boxen till större häst ; ) så den inte kliver ut Räcka ut tungan    Annars är det lugnt, dotterns ögon infl. börjar ge sig. Hur är det med er alla som hade besök av mr. magsjuka? mår ni bättre?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Malu
0

God eftermiddag får jag väl säga i detta grådisiga o regniga långa land. Har på förmiddagen satt upp ny eltråd i en bit av  hästhagen för elströmmen ville inte riktigt gå igenom,men inte så konstigt när det var så mycket lagat o konstigt ihopsatt förut, men strömmen ville ändå inte gå igenom tillräckligt…hmm, får nog ta resterande bit en annan gång också! Bakar nu saffransbullar..mums!