God morgon 26 Maj
Morrn morrn
Solen skiner och fåglarna sjunger så fint. verkligen ett underbart väder ute. Idag blir de först jobbet. Sen tänkte jag försöka åka ut till stona idag. Violette borde komma i brunst idag så de vore ju trevligt om hon fick nosa lite på sin pojkvän idag ;). Sen blir de även en runda till killarna och ge dom mat
Ha en bra dag alla
God morgon
Även här ser det ut att bli fint väder, det kvittar egentligen för jag ska sova om ett par timmar
Hoppas ni får en bra dag!
God morgon!
Även här är det en fin start på dagen, tornfalkarna som har bo i ladugården flyger skyttel trafik så antingen ligger en på ägg el så har de ungar. Hur som helst är det kul för de är såå fina!
Idag ska jag pyssla i stallet och tvätta lite täcken.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Här är man nyvaken, tagt mig lite välbehövlig sovmorron. Ser ut att bli en riktigt härlig dag. Ska snart bege mig till stallet o släppa ut olgara o Nowa. Sen blir det faktist till o flyttpacka hela dagen, flyttar ju till helgen o har knappt packat nått känns det som. I eftermiddag blir det iaf hästpyssel.
Ha en bra dag allihop!!!

God morgon!
Ska jobba i eftermiddag och tänkte faktiskt cykla dit idag om vädret håller i sig. Hästarna trivs nu när det blivit gräs i hagen att tugga på.
Mammas sto och föl är i Helsingborg efter den svåra förlossningen och beräknas få komma hem på fredag. Enligt den prognos vi fått kommer båda att bli helt återställda - skönt! Mammas andra häst fick lov att åka tillbaka till uppfödaren och vara där tills Maja och fölet kommer hem igen, så hon inte skulle behöva vara ensam så länge. Härligt med så snälla/seriösa uppfödare!
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon!
Tjejerna har precis åkt med skolbussen. Dom ska till Kolmården med skolan idag så de hade lite fjärilar i magen innan de åkte.
Idag väntar pappersjobb och så ska den förbenade gräsmattan klippas igen.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God kväll !
Här har vait kanon väder fram till nu. Nu blåser det och snart kommer nog regnet.
Idag fick Puzz duscha, hon har fällt så dåligt så tänkte att bad brukar kunna hjälpa, sen är det ju bra att hon är ren när hon ska ner på betäckning.
Ni får ha en fortsatt bra dag