God morgon!!! 090527
Morron på er!!!
Mulet väder idag o jag som skulle göra trädgårdsarbete. Snart ska jag bege mig till stallet för att fodra o släppa ut Polgara o fölis. Sen blir det till o packa klart inför flytten till helgen. Räkningarna ska oxå betalas. Ungarna fyllde bilen igår kväll med skräp som ska köras till sopstationen. Fy det blev mkt jobb idag. Ingen vila ingen ro här.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon!
Inget föl än ,här regnar det och blåser som bara den. En fördel är ju att myggen är borta ett tag.
Egentligen skulle Wilmas förskoleklass kommit idag men vi får nog skjuta upp det tills det är bättre väder.
ha en trevlig dag!
God morgon!
Vanan trogen så hamnade man här med en kopp kaffe efter att barnen gått ut till bussen 
Ska snart iväg till Linköping och besiktiga transporten, den ska vägas ner så jag får dra den med nya bilen. Men jösses vad dyrt det blir, först 1115:- för att få ett typintyg och nya brickor att sätta på transporten med nya vikten på och så 900:- för besiktningen. Hutlöst! Men men, måste ju ha den på lördag och något E-körkort hanns ju inte fixas på 1 vecka 
Idag blåser det halv storm här och regnet hänger i luften, får väl se när det börjar regna. Det behövs så det är rätt välkommet.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God morgon!
Här blåser det full storm, mulet men solen försöker titta fram. Idag hade jag tänkt fortsätta röja i trädgården men frågan är om jag har lust att jaga rätt på allt som blåser omkring…
Sen ska jag ut till stallet och mysa med lilltjejen, hon saknar de andra och ser lite vilsen ut bland de stora.
Nåja, blåst, regn, snö, sol…till stallet och ut med hundarna måste man ju iaf.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#3 Nu är även Bina betäckt, så håll tummarna så får de kanske komma hem snart!