Vattenbilder!

helt underbara bilder =D

Vilka härliga sommarbilder! 

Vilka härliga bilder!!!
Vill oxå gå och bada med mina hästar! Ser ju jättehärligt ut!
Tyvärr är inte hästar välkomna på stranden vi har här intill.. Suck!

#11-13 Ja visst är det härligt! Fler bilder kommer imorn. Som vi tog idag på Sixton! Å han simmade till och med för idag hade matte badkläder på sig

Å vilka härliga bilder. Tyvärr har vi ingen bra strand i närheten.

Vilka härliga bilder!

#22 Det kan nog bli en riktig "sjöhäst" av henne.
Härliga bilder!
Epus älskar att bada, har inga bilder eftersom matte inte vill vara med på bild 
Härliga bilder!!
Tyvärr så har vi ingen bra strand i närheten och dom ggr det blir så är inte kameran med..
Å vad härliga bilder Malin!!!
Skulle önska att vi hade vatten nära där man får bada med hästarna, vore så häfftigt.
Vilka super härliga bilder!
Tyvärr vet jag inget ställe här omkring där man kan bada med häst annars skulle jag bada m Doris. Fast hon brukar bada i badkaret…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Har inte häst men jätte fina bilder 

Tack allihopa! Å jodå.. jag älskar bilderna=) Så underbara!
Fler badande hästar vill vi se!

Fler härliga bilder, underbart!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Alla bilder är helt underbara på dom små ! :DD
Vilka fantastiska bilder!

#34 Åååh din Tuffis är så fin!!
Jättefina bilder!! spec nr 8 och 1. Måste vara taget av proffs med proffsutrustning eller..??
Animal-3, verkligen coola och fina bilder!

#42 Det komiska är att min kompis som fotar, Anna Lindén, inte har så schysst kamera! Hon är jätteduktig. Men saknar proffsutrustningen om man säger som så. Men när hon köpt en ny kamera lär det bli ännu bättre. För kameran är inte så snäll.. Ger inte bra bilder i alla väder. Men hon är duktig helt klart=)
Jätte fina foto!
Jodå jag har tre unghingstar som mer än gärna badar så nu får dom gå hemma i en tråkigt sommarhage istället för den stora härliga sommarhagen med saxån rinnandes. Dom gick helt enkelt ut i ån och simmade över till andra sidan 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
JÄTTE SÖTA
Min gammla klasskompis skaffade en häst efter ett par år.
Har ingen häst själv men massa andra djur då
JÄTTE BRA BILDER ALLA !!!!
Super fina hästar & jätte söta i vattnet 

Underbara bilder !