Katalog Malmköping?
Någon som vet när katalogen till Malmköping kommer ut?? Är väldigt nyfiken!!
Det är jag med, Det ska bli jätte kul! bara han sköter sig. Hormonerna har börjat att snurra i huvudet på honom så det kanske blir lite jobbigt för den som ska ställa ut honom
!!!!
(Men vi tränar på så mycket vi kan.)

När är utställningen ? Kanske kan åka och titta.
#2 Den 30/5.

Ska verkligen bli jättekul att åka iväg igen på utställning. Vinterutställningarna är speciella men det är allt våren/sommarens första utställning också.

Den kommer under kvällen på Östs och SSS hemsidor. Jag skriver en kommentar här då jag lagt ut den.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#5 Kanon!! Man är ju himla nyfiken på startfältet 
Amor vincit omnia 

# 5
Du är en pärla!

Vad spännande!!!! Är oxå nyfiken så ja spricker!!
#5 Härligt! Är ju såå nyfiken!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Jag är också nyfiken fast jag inte ska ställa någon. Ska dock följa med kusinen som medhjälpare!
#5 Det var en lång kväll…

Det kan ju kommit något emellan, så här i föltider och allt.
#11 Jag håller med dig jag, jag satt hela kvällen igår och väntade och det första jag gjorde i morse var att slå på datorn för att se om det hade kommit ännu. Den som väntar på något gott………

Jag kom hem halv 6 i morse, så jag har inte hunnit. Nu när mina barn fått frukost mm har jag däremot hunnit uppdatera och filerna borde finnas på plats. Med lite tur går de att öppna också. Håll till godo.
/Cattis

Glädjande många valacker
. Plus många andra jag verkligen ser fram emot att få se.

Hm, någon som kommer anamma medeltidstemat på platsen..?
Cattis, jag tror det smugit sej in ett fel i klass 7M…

#16 Ja så skumt. Jag hade fått den ponnyns regnummer och det är ju dem man matar in och inget annat. Sen ser man iofs namnet, men jag reagerade inte när stuterinamnet var rätt… Får hålla bättre koll framöver i detta nya program.
/Cattis

#17 Den ligger på rätt ställe oxå. 
*Nyfiken*
Är det så här katalogerna kommer se ut framöver? Jag tycker att stamtavlan känns lite rörig nu… Nog för att stona kanske är viktigast, men jag gillade ändå den gamla uppställningen bättre (far - mor, morfar - mormor, mormorsfar - mormormorsfar).
Som gammal stamtavlenörd, uppskattar jag när det inte byts plats på hingstar och ston i leden. Menar inte att vara negativ (katalogen ser jättefin ut i övrigt med tydliga avdelningar), men det triggar verkligen mitt ordningssinne. 

#18. Instämmer med dig ang härstamningarna i katalogen. Jag blir också förvirrad.

#18 Jag håller med, jag tyckte bättre om det gamla upplägget jag med. Det blev lite för mkt och lite för tight. Men så som det nya är upplagt är det ganska omständigt att påverka layouten ens i efterhand. Jag tror dock det blir bättre, denna version har ju bara testats lite grann hittills.
/Cattis
Många ponnyer anmälda, spännande!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Vet någon när lunchen är planerad, och hur länge den kommer att vara? Hittar inte i katalogen.
Delad glädje är dubbel glädje :)

#22. Har katalogen skickats hem eller menar du den på nätet?

#22. Tittade lite noggrannare på den på nätet. Avbrott för lunch görs ca kl 12 och den är 90 min lång.
#24 Tack!
#24 och 25
Har ni fått katalogen hem?
Amor vincit omnia 

#26. Nej. Men det spelar ingen roll för min del. Jag kan titta på nätet och troligtvis kommer jag ändå inte att kunna åka.
#27 Nej det spelar inte så stor roll för mig heller, jag kan lika gärna ta den på plats.
Tänkte bara om det blivit något fel.
Amor vincit omnia 
Nej, jag har inte fått hem den, kollade på nätet och skrev ut den där!
Tyvärr är nr 17 och 61 strukna
.

Måste fråga: är det meningen att katalogen ska skickas hem oxå?

#31 Ja, till dem som inte sagt att de kan ta katalog på plats. Men eftersom det inte verkar ha varit så klart som jag trott, så har jag ikväll skickat kataloger även till alla de som tidigare sagt att det var okej med katalog på plats.
/Cattis

Jag har fått min katalog på posten idag så till Karlstad fungerar posten.
Visst är det lustigt att trots att man redan läst katalogen både framlänges och baklänges på internet så måste man ha en "katalog-stund" när den kommer på posten =)
Jag älskar "katalogstunden", första jag gör när den dimper ner i lådan är att bläddra i den i bilen redan på väg upp till huset.