urgulliga
Någon som är sugen på kaninbebisar i annorlunda färg?
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Vilka sötnosar! Vår hane har just blivit änkling, men tyvärr så bor vi lite långt från varann, tror jag.

New Zeeland ca 4-5 kg.
har även Fransk Vädurs ungar om ngn är intresserad se bild
www.gullsmyrastuteri.se
#3. Åh, jag födde upp Franska Vädurar förut. Mina var viltgrå. Hittade på nätet för ett tag sedan barnbarnsbarnbarn till min lilla Skrållan. Hon blev f.ö. Bästa Franska Vädur -87 på utställning. 

#3. Sådana Franska Vädurar har jag också haft. Samma färg och teckning också.
Vad kostar en sådan kanin? Dom var ju skitsöta. Vart finns du?

Bor i Tärnsjö… mellan Uppsala och Sala ungefär. 200:- hade jag tänkt. bild på vädurarna när dom var ca 4 veckor…
www.gullsmyrastuteri.se
Den som är ljusast längst bak och i mitten på bilden, finns den kvar? Skulle faktiskt vilja ha en…. Våran juvel dog i vintras.

Alla finns kvar. ska behålla alla honor, men du får köpa om det är en hona- har ej kollat ännu, men alla hanar kommer att flytta.
Är det denna du menar?
www.gullsmyrastuteri.se

ja den vill jag ha:)

Lilla mamma vädur rymde till hanen när hennes ungar var tre veckor vilket tyvärr resulterade i en parning, så ikväll fick hon lämna sina ungar och flytta in i en bur igen och hon bygger bo för fullt, så nu är ungarna själva så vill du kan du hämta redan nästa helg, dom är stora och pigga och äter bra, samt väldigt tama!
Ingen annan som är sugen?
Kan ni fatta att hon skuttade över en 1 meter hög boxvägg, lämnade sina små, bara för att träffa karl… tur att man inte är kanin!
PM'a mig Eva.
www.gullsmyrastuteri.se

#12. Det där har jag också varit med om. Jag tror jag hade 50 kaniner pga oplanerade kullar. Vilka små rackare att hoppa!

De är verkligen jättesöta, men fler kaniner ska jag inte ha…
Vi råkade få en massa ungar, för flera år sedan, då vi trodde att den ena honan var en hane och därför gick tillsammans med en annan hane. Råkade oxå släppa ut två andra tillsammans, min bror släppte ut sin hona och jag en av hanarna. Våra far blev väl inte så överlycklig när han fick sätta igång och bygga fler kaninburar och när vi dessutom flyttade in kaninburarna i en av grisboxarna :-)
Haha, ja, vad ska man säga om dessa små rackare. Själv köpte jag en kaninhona och efter 7-8 veckor när vi skulle mocka ur boxen där kaninerna bodde (vi hade en djupströbädd i en hästbox som kaninhonorna bodde i - helt underbart tyckte de), hittade vi 3 kaninungar. Hm, undrar hur de blev till. Måste hänt på vägen från förra ägaren hem till oss…