Månadens Stuteri/Uppfödare???
Är det ingen som vill presentera sitt stuteri???

Hej Eftersom ingen annan vill presentera sitt stuteri så kan väl jag göra det. Mitt stuteri är så färskt att det vart godkänt stuterinamn så sent som i onsdags den 25:e. Namnet blev Ulriksbergs stuteri. Jag har 7st shettisar som vi åker på utställningar med. Inte alla på en gång utan 2-3st åt gången.Det har väl gått riktigt bra för att vara ett relativt nystartat stuteri med ett championfölsto och tre diplomston av fyra visade i år.En ettåring gick väl bra hon också med 38 poäng. Så man får väl vara mer än nöjd.
#1 Var håller ni till?

Vi håller till i en liten by som heter Gusselhyttan och ligger utanför Lindesberg.
Vill bara säga att vi tillsvidare har lagt artikelserien på hyllan.
Men för den delen så får de som vill berätta lite om sig själv o sin verksamhet som ovan gjort.
Det är många nya medlemmar här på forumet - och alla känner inte alla så det skulle säkert uppskattas med en enklare presentation :-).
Mvh // Anna - en av medarbetarna
Jaha… Är det nedlagt?? Är det bara jag som sänt in material eller?

#5 Det lades ner innan du skickade in ditt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Finns det några funderingar på att ta upp det eller något liknade typ månadens ponny? Allt från gosiga familjeponnys till vackra utställningsponnyer?

Man behöver ju inte ha serier för allt. Det går ju att skriva artiklar om allt möjligt.