Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 28-stuterier
Läst 1095 ggr
kacka
0

Månadens Stuteri/Uppfödare???

Är det ingen som vill presentera sitt stuteri???

ErikFagrell
0

Hej  Eftersom ingen annan vill presentera sitt stuteri så kan väl jag göra det. Mitt stuteri är så färskt att det vart godkänt stuterinamn så sent som i onsdags den 25:e. Namnet blev Ulriksbergs stuteri. Jag har 7st shettisar som vi åker på utställningar med. Inte alla på en gång utan 2-3st åt gången.Det har väl gått riktigt bra för att vara ett relativt nystartat stuteri med ett championfölsto och tre diplomston av fyra visade i år.En ettåring gick väl bra hon också med 38 poäng. Så man får väl vara mer än nöjd.

kacka
0

#1 Var håller ni till?

ErikFagrell
0

Vi håller till i en liten by som heter Gusselhyttan och ligger utanför Lindesberg.

[Anna-N]
0

Vill bara säga att vi tillsvidare har lagt artikelserien på hyllan.
Men för den delen så får de som vill berätta lite om sig själv o sin verksamhet som ovan gjort. 

Det är många nya medlemmar här på forumet - och alla känner inte alla så det skulle säkert uppskattas med en enklare presentation :-).

Mvh // Anna - en av medarbetarna

kacka
0

Jaha… Är det nedlagt?? Är det bara jag som sänt in material eller?

Cattis
0

#5 Det lades ner innan du skickade in ditt.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

kacka
0

Finns det några funderingar på att ta upp det eller något liknade typ månadens ponny? Allt från gosiga familjeponnys till vackra utställningsponnyer?

Annette
0

Man behöver ju inte ha serier för allt. Det går ju att skriva artiklar om allt möjligt.