Dutchess mot Tingsryd!
Ja då var den stora dagen kommen!
Idag flyttar mitt sto Dutchess till en tjej i Tingsryd. Hon ska nu bli ponnytravare en tid framöver. Förhoppningsvis då! Men det ser lovande ut så här långt iaf.
Men matte tycker det känns lite tungt! Kommer sakna denna lilla speciella häst i stallet och bakom vagnen när man är ute och kör.
Men jag vill ju att hon ska göra detta! Så man får väl se det så..
Så nu ska hon vara där till den 10 juli på prov. Sen ska hon ev komma hem till mig ett par dagar så att jag kan visa henne. Å efter det åker hon tillbaka till Tingsryd om dom är nöjda med henne
Så all Lycka till Dutchess och hennes fodervärd Linn!
Så kul att hon ska bli en liten ponnytravare :DD
Lycka Till ! :D

Förstår hur du känner! Jag ska låna ut mitt sto i två månader i sommar till den duktig liten tjej. Tyvärr har denna tjej ingen mölighet att köpa henne så jag kommer nog att bli tvungen att sälja henne till hösten. Anledningen till försäljningen är bl a den att ryttaren börjar växa ur henne och jag tycker att hon är värd ett bättre och mer aktivt hem än vi kommer att kunna erbjuda henne
! Sedan känner jag att tiden inte räcker till då jag kommer att ta hem min 1-åriga valack som nu är på hingstokollo och c-ponnyn som också kräver sitt.

#1 Tackar!
#2 Ja sånt e inge kul..