God morgon 29/5!
God morgon!
Här har det regnat större delen av natten, fick även en rejält hagelskur igår kväll! Trött o seg efter att ha lyssnat på när grannarna en trapp upp bestämde sig för att köra flyttlass 22.30 igår.
Idag ska det badas, packas o fixas inför malmköping utställningen, inte alls nervös
! Tänk att det inte blir lättare efter alla år man ställt…
Nåja, ha en underbar dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Solen skiner o det ser ut att bli en riktigt fin dag. Idag ska jag göra massor, först med lillgrabben till nya skolan på inskrivningssamtal, sen hämta nycklarna till mitt nya hem, stallpyssel o sen ska jag jobba i natt, nånstanns däremellan skulle jag behöva hinna packa lite oxå, tur man inte har bråttom med att tömma huset eftersom exet ska bo kvar o jag kan hämta lite saker pö om pö.
Ha en bra dag allihop!!!!

God Morgon
Här skiner solen idag o det blir nog en jätte fin dag :) Mitt ena sto står o slår med svansen o sparkar med benen, så hon är nog snart redo att föla.. kul att vi inte ska vara hemma på hela dagen..men jag får fixa någon som kan åka upp o kolla läget..
Har tagit semester idag, ska ut på långpromis m hunden när barnen kommit iväg till skolan, sen ska jag o min man på en "utflykt" idag, ska bli jätte skoj.
hoppas alla får en bra dag !

God morgon!
Vet inte om jag ska jobba idag, men om jag inte blir inringd, så blir det en hel del packning idag. Flyger ner till Köping ikväll för min bästa kompis ska gifta sig där imorgon. Jag ska vara tärna, och denna gången var jag ute i god tid och skrev mitt tal igår :) Skönt! Är lite konfunderad över transporten av min klänning för det är ju inte bara att ta fram strykjärnet imorgon om den skulle vara skrynklig… Fick tipset av syrran att hänga in klänningen i badrummet medan man duschar eftersom tyget slätas ut av vattenångan - blir nog till att testa det…
Hoppas alla får en bra dag och en fin helg!

God förmiddag.
#3 Ta med klänningen i klädpåse, kabinpersonalen brukar vara gulliga och hänga in i garderoben så får den hänga hela vägen :)
Ha en trevlig dag

#4 Tack för tipset! Jag testar, annars ska den ändå ligga överst i packningen.

#6 stort grattis Pia. Han ser jätte fin ut=)
#6 Grattis!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#6 Grattis!
#3 Åker du hem via Arlanda?