Farväl vår gamla vän
Vår älskade gammel mor har idag fått vandra vidare och det känns oerhört tufft men samtidigt 100% rätt.
Hon fick fång igen och denna gången hjälpte inte butan. Vi var inne hos vet. nu i kväll dels för att röntga hovarna men också UL henne. Vi röntgade först och sen var det ingen ide att gå vidare. Jag fick mig mitt livs chock när vet. sa att hon hade 28% rotation på höger fram.
Kloka fina gamla Carmen så ont hon måste ha haft men ändå så har hon inte legat ner och hon har varit pigg i sina ögon.
När vet. frågade hur vi ville göra så sa jag direkt att hon ska inte med hem. Hon får stanna hos vet. i natt med starkt smärtstillande och tidigt i morgon bitti får hon äntligen frid.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Beklagar verkligen men skönt att veta hon slipper ha ont mer.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Beklagar Millan. Yttersta ansvaret man tar för sina djur.
Beklagar verkligen!
Beklagar sorgen , det är alltid tungt att fatta beslutet att säga farväl till en älskad vän.

R.I.P min älskade häst
<3

Tänker så på er, jag gråter verkligen för Din skull Ida, ver hur mkt hon betydde för dig.
stora varma kramar från alla oss här hemma !!!

Beklagar verkligen er sorg. Jag vet för väl vad ni går i genom. Tänker på er och sänder styrkekramar och droppar till er.
kram/sandra
Beklagar och tänker på er! Vet hur fruktansvärt det är att ta bort en sann vän!
Känner igen mig helt i din situation. Beklagar verkligen.
Du får försöka se på de positiva stunderna ni hade tillsammans och minnas henne så.
Styrkekramar.
Beklagar Er stora förlust!
Beklagar Er förlust!
Baklagar er förlust men tycker du har gjort det bästa för henne, starkt gjort, det är så en äkta djurvän gör.

Beklagar förlusten. Ett sådant beslut känns alltid tungt att ta även om man vet innerst inne att det är det enda rätta.

Tufft beslut, beklagar ert sto.

Beklagar förlusten

Beklagar verkligen er förlust, Milla.
Tack snälla ni!
Pratade för en stund sen med vet. igen då jag helt plötsligt kom på att jag måste ju ha DNA på henne OM det skulle visa sig att Pride helt utan förvarning skulle gå igenom som hingst. Hon är nästan helt smärtstillad nu med dropp och det känns jätte skönt.
Vi har pratat igenom detta hemma nu och Ida mår förhållandevis rätt ok. Hon har bestämt att Pride ska stanna kvar här och ev. så blir han ju valack men då får det bli så. Han är ju Carmens sista föl och vill Ida ha honom kvar så får det bli så.
Milla och resten av familjen, ja…återigen..Vad säger man??? Sänder mina tankar till er och Carmen! Stora Kramen //E
Beklagar Milla, hatten av för att du orkat ta ett svårt beslut.
Veritas odium paretFörvånad
Beklagar också.. Det är verkligen den mörka baksidan av att ha djur, dom tuffa besluten man måste ta ibland… Tänker på er!
Men fy så tragist.Starkt gjort att ta det beslutet. Tänker på er.

Beklagar Millan .
Skönt att Ida tar det bra ändå och det var ju ett beslut som var lite förberett ändå och ni har ju tagit ett helt rätt beslut . Kramis
Beklagar er sorg! Men ett helt rätt beslut, men mycket svårt!!!!!!Tänker på er/Gunilla.

Beklagar sorgen och din stora förlust

Beklagar sorgen! Ni har tagit ett bra beslut och visar att ni är sanna djurvänner. Mvh.Elinor

Beklagar förlusten av lilla Carmen! Tjejerna började ju rida och köra henne när hon var på Hasselbo, så vi har också fina minnen av Carmen. Heder åt beslutet!

Så sorgligt men ändå så starkt att orka ta ett så tufft beslut!

Beklagar
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Beklagar sorgen och säger som flera andra, det är STARKT att orka ta beslutet! All heder åt er som sätter hästen främst!
Kramar…

*tröstkram* Vet hur svårt det är att ta farväl även om man innerst inne vet att det är det bästa för dem
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
beklagar sorgen :(

Beklagar :(
Så sorgligt Milla, tänker på er…
Tack alla än en gång för er omtanke både genom forumet, mail, sms, gästbok och msn.

Tänker på er och känner med er..
Beklagar er förlust, starkt gjort att ta beslutet.