God morgon 2006-11-27
God morgon!
Första morgonen på länge som jag känner mig pigg o skapligt kry - en fantastisk känsla! :-)
Idag skall vi på möte med BUP och hoppas på att få dem att skriva rätt/bra papper. Detta för att vi skall kunna få rätt stöd från myndigheterna gällande ena dottern och hennes handikapp. Det är otroligt störande att man måste slåss så mot myndigheter för att få ta del av det man har rätt till. De värnar om stödet/pengarna som om det vore deras privata kronor man försöker få tag i. Eller som om det vore DE som skulle hjälpa till personligen med stödinsatserna.
Annars är det varmt som "attsingen" och det ser ut att bli SOL! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God morgon!
#0 Skönt att du känner dig frisk igen och hoppas det går bra på mötet!
Varit uppe ett par timmar och pluggat ekonomi redan och snart är det dags att gå iväg till dagens föreläsningar. Ännu en sådan dag då man behöver dela sig så man kan vara på föreläsningarna i båda kurserna samtidigt.
Godmorgon hm känner mig lätt illamående och helt slut
Lycka till idag med BUP håller tummarna för att ni ska slippa bråka med dom.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#2 Ja det är inte dem egentligen vi skall bråka med. Men det hänger på hur och vad de skriver i sina papper om vi kan få den hjälp vi behöver/har rätt till.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Godmorgon!
Idag så ska jag hämta ut mitt pass, vilket jag borde gjort för längesedan. Sedan blir det att handla lite nu när lönen kommit. Ikväll får jag fortsätta med skolarbete.

godmorgon

God morgon!
#0: Skönt att det har börjat lugna ner sig nu! Hoppas att också Tilde snart blir bra! Lycka till med BUP-mötet!
Morr'n, morr'n
VABar för 2åringen idag och troligen imorgon. Attans vilken hosta på kvällarna och nätterna!
Stackars liten, sådär på gränsen till krupp. Var iofs väntat då 8åringen var hemma förra veckan för samma sak…
Planer för dagen; överleva sömnbristen, vilket iofs inte hindrar mig att sitta här och knappa lite då och då, beroende som man ju är

Här har båda barnen ögoninflamation så jag blir snällt hemma med dom idag också…..Sol och varmt här i Tärnsjö.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God morgon. Här i karlstad skiner solen.
Dagen börjar med att laga staket som blåste sönder igår.. *suck* Men det måste ju göras.
God förmiddag!
Sambon & barnen har åkt iväg på en liten utflykt. Så här sitter jag alldeles själv med en koppkaffe och njuter av lugnet, det händer väldigt sällan att jag är helt själv.
Meningen är att jag ska plugga, men jag var ju tvungen att kika lite på datorn oxå.

Godmorgon! Gick upp tidigt i morse efter en lång konferenshelg, till hyrminibussen utanför - och hade naturligtvis fått p-böter… *suck* Det har blivit en tradition att vi ALLTID får p-böter på våra hyrbilar när vi är iväg på nånting. Den här gången kollade jag dessutom jättenoga var jag fick stå och inte och att det inte kostade något över natten.
Nåja, shit happens. Idag har jag första dagen på en veckas ledighet - har inte varit ledig en enda dag på några månader nu. Har börjat dagen med att plocka ut de 16 agrafferna (häftstift) ur knät - otroligt skönt. Nu ska jag bara försöka få tillbaka full rörlighet i det. Sen kommer det inte bli några problem med att visa häst, nu när benbiten är borta! :D
God förmiddag, snart lunch. Jobbar 1 timma till och sen ska jag åka och se om jag kan hitta en ny jacka till äldsta tjejen. Lyckades "dra" sönder den i morse, när jag försökte lirka ur den ur hennes rullstol (hon körde ut, utan att knäppa jackan och så fastnaden den i ena hjulet). *suck*

God Middag!
Är hemma och äter lunch. Skall på anställningsintervju i eftermiddag. Jag hoppas få besked om jag får jobbet eller ej då.

god kväll :D
då har mitt halvblod stått inne idag då :/ boxvila
Hoppas hon snart blir bra. Lilla Zettan höll henne sällskap halva dagen. Zettan tyckte väl inte det var de roligaste att stå inne. Men då fick hon slippa leran ett par timmar i allafall. För hagarna är bedrövliga just nu. Men vad ska man göra? MAn kan ju inte styra över regnet tyvärr.
Hoppas alla haft en bra dag
kram
God kväll!
Ont i halsen och snorig, jobbar hela veckan så jag hoppas att det går att stå ut för jag har ingen lust att förlora massa pengar pga halsont!