God morgon!!! 31/5-09
Morron på er nyvakna o pigga i sommar solen!!!
Själv ska jag slänga mig i knoppelådan efter att ha jobbat i natt o varit en snabbis i stallet nu på morgonen. Idag har jag inga särskillda planer mer än att Marica skall plockas upp vid 15.45 tiden när hon slutar jobba, sen tar vi en sväng till stallet o lite pyssel med hästarna o ev. en sväng ut till Bluemull för att kolla till Greace som är där på betäckning. Skulle behöva packa lite inför morgondagens flytt om jag orkar
Ha en bra dag i sommarsolen o en trevlig pingstdag allihop!!!
GoMorron.
Gud vilken underbar morgon, riktigt härligt väder det är.
Idag skall vi på konfirmation, man får hoppas att det inte blir alltför långdraget i kyrkan. Har en 2-åring som skall sitta still, måste ha med mig något så jag kan muta honom. :-D
Ha en bra dag och grattis på morsdag alla mammor.

God Morgon
Här är redan varmt o skönt. Gick ner till Stona och drack kaffe i hagen, så goa dem är. två ston m föl o sen två dräktiga.. kanske.. den ena luras nog rejält dessvärre.. igår rann det vit mjölk på henne o jag har kollat i natt, nu är hon som vanligt igen.. slug häst. Då vi inte haft henne så länge vet man ju inte om hon verkligen är dräktig heller..
Ska fira mamma i efermiddag, annars blir det en lugn dag !
ha det bra i solen

god morgon
Varit i stallet en sväng och gett frukost och vatten. Mysigt att komma till hästarna på morgonen. De stod snällt vid staketet och väntade på frukost.
Idag ska Bastic få vår bada. De behöver han. De är ju redan riktigt varmt här så de är en perfekt dag för badning.
Ha en bra dag alla
God förmiddag!
#2 hälsa mamma från oss!
har precis ätit frukost på sängen med goa varma bullar. Ska försöka få Fia och Ida att bli lite medgörliga och följa med och "bada" med stona i havet. Tänkte ta med Paola och Heddan till havet för och se om dom kanske kan tänka sig att simma en bit.
Var nere igår och sprayade dom mot flugor och knott och då var det en vis röd dam som inte alls var medgörlig så henne får jag spraya idag istället med hjälp och jag som trodde hon var van vid spray ( gonk, din dam gillar inte sprayflaskor hahahaha).
Sen är jag lite glad (tror jag) då jag misstänker att Heddan inte har tagit om, hon skulle ha gått om i torsdag.
Ska även ta mig en ordentlig titt på hästarna för att se vem som ska få följa med till Nybro.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis alla morsor!!
Efter att ha stått i solen hela dagen igår i Malmköping, ska jag tillbringa söndagen i skuggan, och bara ta det lugnt…

¤4 Ha ha hon har aldrig blivit spreyad mot knott och annat vettu det är skillnad på de och vanligt glansmedel det luktade väl skit kan jag tro , du vet en fin liten dam vill ha parafym som luktar gott 
'God kväll säger jag , vi har varit iväg på tävling hela dagen och känner mig helt sliten just nu , men efter en dusch kanske man är fit for fight igen.