Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 928 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009-06-02

God morgon

Idag hoppas jag kunna hämta hem min älskade Fixy från djursjukhuset, hoppas!

Ser ut att bli en fin morgon, synd att man ska sova bort förmiddagen.

Ha det gott!

[Billan]
0

Godmorgon. 

Även jag får sova bort halva dagen.

Nu tror vi att det ordnar sig för dig och Fixy.

Ha en bra dag.

PetraJ
0

God Morgon.

Ser ut att bli en härlig dag. Varmt och gott. Har nu betalat in till 3 utställningar som jag vill gå på nu i år. Så nu är det bara till att posta anmälningarna.

#0 Hoppas att du får hem hästen idag och att hon börjar att äta.

Ha en bra dag.

zettan
0

#0 håller tummarna för Fixy. Hoppas hon snart blir bra igen.

Här är de varmt ute. Fick sova nere på föräldrarnas våning i natt. De var 29 grader i mitt rum när jag skulle sova. Så de gick inget vidare.
Idag blir de först jobb. Sen så ska jag åka ut till stona en sväng och hälsa på. Hoppas kunna ta med kameran och fota tjejerna lite.

Ha en bra dag alla

ingrid
0

God morgon

Här kommer det lite regn på morgonen, skönt!

#0 Ring om du vill ha sällskap i bilen Glad

Ha en bra dag.

Hanna-D
0

#4 Det vet du! Flört

sanne
0

God Morgon

har precis kommit till jobbet o dricker lite kaffe innan jag ska starta dagen. I dag ska transporten in på efterkontroll och jag hoppas dom släpper körförbudet, annars blir det tufft inför helgens utställning..

inga fler föl hemma, undrar så när Damora har tänkt att nedkomma, Gloria är nog inte dräktig ivf, ser mer ut som hon är skendräktig tyvärr, men nästa vecka kommer veterinären o ska ultraljuda 4 st då får han kolla henne oxå.

hoppas alla får en bra dag !

runas
0

God morgon!

#0 Håller tummarna för att allt ordnar sig nu!

Här är det en mulen och sval morgon vilket är döskönt efter de sista dagarnas stekhetta! Hade 26-27 grader inne igår/inatt och nu har det sjunkit ner till 23, härligt. Hoppas på lite regn oxå, det är ju så torrt.

Idag ska jag ut till stallet o småfixa lite, inget speciellt inplanerat.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Charlotte-J
0

God morgon!

Idag är det svalare och ska väl kunna bli regn, det behövs sannerligen nu för växtligheten.

Idag ska det komma hem foder och mineralbaljor så det blir att kånka en del. Tur man har snälla Anton som hjälper till vid tunga leveranser. Får hem ett svenskt müslifoder idag som ska bli spännande att prova då det kostar en bråkdel av vad många andra kostar. Och så får vi hem hundmat också.

Lingon gör sig mer och mer klar att föla för varje dag, vi får väl se när det är dags. Både nervöst och spännande.

Nu måste jag ta tag i lite pappersjobb.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-Aveback
0

Hoppas nu att allt blir bra med Fixy, Hanna! Grattis till jobbet, förresten! Glad

balotte
0

God morgon alla!

Här skiner solen just nu men dom har ju lovat regn, det behövs. Först blir det jobb sedan lite rengöring av hästar och hästträning.     Nu ska jag dra ut alla sladdar eftersom det var varning för åska inga mer trasiga modem här.

Ha en bra dag alla!

Trine
0

God eftermiddag!

Här har vi ostadigt väder, regnar blåser och en solglimt om vartannat..Crispa och Kråkan får stå inne och dom ser ganska nöjda ut med det.

Jösses vad trött jag blev idag, slappnar väl av nu när fölningarna är klara antar jag Glad.

Nu ska jag gå ut och ge mig på kontakten på min transport, lånade ut den och får tillbaks så har dom kapat och kopplat om sladden ,så nu är den för kort!Skrikandes Blir så aggresiv, nu lånar jag INTE ut den nå mer..Måste väl fixas till fredag då jag ska ner till Teddy så hon får träffa sin prins  Kyss.

#0 Hoppas du får hem henne nu då och att det går vägen.

Anne-Lisbeth
0

God eftermiddag!

#0 Hanna - hoppas du fick hem Fixy idag och att det fortsätter gå på rätt håll.

Jag har hämtat hem Majblomma och Ironman från Helsingborgs Djursjukhus i dag. SÅ GLADA DOM BLEV! (jag också Skrattande) Dom mår hur bra som helst nu.

shettismaffian
0

God kväll !

Idag har man mockat ur boxar och skurat dem så de är fina till hösten då de ska in igen. Nackspärr åkte man på också av allt konkande av hinkar då vi har en stor kärra som man får slänga dyngan i. Man får mocka i hink, klättra upp på några pallar och där kasta ner dyngan i kärran så motion blev det Skrattande.

Regnar gör det , fast det är rätt skönt ändå .

Nu ska jag fortsätta städa fast hemma.

#0 Hoppas Fixy fick komma med hem och mår bra nu.

Ha en bra kväll

Hanna-D
0

Tack för alla som engagerat sig i Fixy på ett eller annat sätt. Hon går nu i trädgården och betar tillsammans med sin son (som har alldeles för mycket energi).

shettismaffian
0

#14 Åhh va kul att höra. Härligt att de mår bra och fått komma hem.

Ninnii
0

Å vad skönt! Hoppas att allt blir bra!