Ironman har anlänt!
Äntligen fölade Majblomma 25 maj. Det blev ett brunt hingstföl som skall heta Ironman. Ironman är efter Annelunds Garcello. Fölningen var komplicerad eftersom han var stor och låg lite snett. Min duktiga granne, veterinär Lena Nyström, gjorde en snabb utryckning mitt i natten (undrar om hon sover med kläderna på
). Lena var på plats efter några få minuter och lyckades efter en bra stunds slit rotera Ironman och därmed rädda sto och föl.

Åh vilken fin bild - grattis igen till fölet!
Stort Grattis! Skönt allt gick bra!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#1,2 Tack för era gratulationer.
Grattis till den lille killen.
Lycka till med honom.
Grattis, skönt att allt gick bra!

Grattis till lillkillen o tur att allt gick bra
Grattis!!!

Grattis!

Grattis!
Grattis! Läckert namn.

Grattis!
Grattis! Vilken mysig bild!

Grattis!

Grattis till en fin kille! Vilken tur att allt gick bra! Vilken härlig bild! 

Grattis =) skönt att allt gick bra

GRATTIS ANNE-LISBETH!!
Grattis! Vilken underbar folis och fin bild!

#4-18 Tusen tack för alla gratulationer 
Har fått rapport från Helsingborg att Majblomma är på benen igen och att allt ser bra ut. Ironman är också jättepigg och charmar alla med sina små utflykter i stallgången så fort dom öppnar boxdörren

stort grattis till fölis
Grattis till fölis!
Grattis. Lena Nyström sover garanterat med kläderna på och med öppna ögon och en hand på telefonen =) Hon är en av de bästa veterinärer jag anlitat!
Grattis
Grattis va skönt det gick bra till slut!

Ja, jag passar på att följa strömmen av gratulationer. GRATTIS (igen) mamma till lilla Ironman!!! Jag ser fram emot att se honom live i juli när vi kommer ner och hälsar på :)
#22 Ja, eller hur!
Grattis Anne-Lisbeth!

#26 Vad skönt att du fått hem dina pärlor friska och krya!

#26 Jag önskar detsamma för dig.

Grattis!