Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 687 ggr
steffy
0

mer till shettisar

jag bara undrara om det bara jag som tycker att tex reflexer till shettisar är svårt att hitta. det finns så mycket till stora pållat ( nu menar jag inte bara reflexer utan lite av varje av shettis utrustning). det börjar komma lite mer till shettisar och det tycker jag är bra. Glad

[Karro]
0

Lillhästen i Stav!!!! :D Det har bra saker till våra små vänner :) ligger i stockholmsområdet

sonja
0

Jag har köpt de största hundbensreflexerna! Passar bra och är billigare. Jag har köpt dem på Teba i Höör. (En enorm hund o katt-butik, som även finns på nätet: http://gamla.teba.nu/ )

Sehvrin
0

Vi brukar sy våra reflexer själv, det är jättelätt och det blir snyggt och billigare (särskilt om man hittar typ halsreflex (eller vad det kan vara) till stor häst nere i Ullared som man sedan kan klippa sönder =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[Karro]
0

#3 smart tips :D det ska jag pränta in i bakhuvudet :)

Ahnna
0

Det jag saknar är senskydd. Jag hittade ett par skitsnygga, vinröda med svarta kardborreband, PRECIS de färgerna jag tävlar i - men de var för höga och skålarna runt kota var för stora. Mindre än dem har jag aldrig hittat, och trots att jag skiter i färgen så finns det inga som passar lillkillen. Inte ens på Lillhästen i Stav.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

[Karro]
0

Men du vi har både senskydd och bakskydd i läder till våran lille vän som används vid körning med broddar osv. kommer ju självklart inte ihåg vart vi köpte dom, enda var att vi lämnade in dom till en sadelmakare och kortade av dom lite eftersom som du säger de var för långa.

Annette
0

#5. Jag har köpt senskydd på Hööks.

Cattis
0

#5 Senskydd fanns på Täby Stall o Foder. De tog hem tidigare om man bad dem. De passar som handen i handsken på shettisarna. Inte farligt dyra heller.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Fiona
0

benreflexerna är för stora för min shettis..har sytt ett ländtäcke i reflex till henne, som blev riktigt bra:P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg