Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 663 ggr
runas
0

OT, Blyg gäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag på förmiddagen då jag skulle ut med hundarna fann vi denna lilla kanin?unge kurandes i gräskanten vid min grusväg, stl som en liten kockosnöt, blöt och såå söt! Den hade en snigel som kröp på ryggen men den rörde inte en muskel annat än att blinka.

Jag hoppas den flyttar sig till säkrare marker då den hade max 5 cm bred remsa gräs mellan sig och vägen…

Tog en bild, tyvärr framgår det inte hur liten den var men ni kan ju föreställa er…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

kajsa-kavat
0

Ååå vilken liten söt Glad Var är fotot taget, det kan inte vara en harungen ?

runas
0

#1 Kan säkert vara en hare, blev osäker själv när jag väl kom in o tittade på bilden. Den ligger precis intill vägen 30m från huset…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

runas
0

Var ut och tittade till den nu och den har döttGråter. Såå mager och emlig nu när jag haft chans att känna på den…

Ska begrava den under björken där mina marsvin och råttor ligger. Så söt…