Info Rockelstad 18/7
Jag har lite info till Dig som funderar på att ställa ut på Shetland Östs jubileumsutställning (Rockelstad) den 18/7.
Boxar: 20 boxar finns att hyra, strö ingår och man måste mocka efter sig. Priset per box är 200 kr.
Boka box genom mig (AC Hassling), betala på plats i sekretariatet utställningsdagen.
Just nu är 6 boxar bokade.
Boende 1: Ovanför stallet finns 2 rum med 3 bäddar och 1 rum med 2 bäddar. Jag tror att det blir omöjligt att få ett eget rum om man inte är villig att betala för övriga bäddar i rummet. Priset för en sängplats är 220 kr, sängkläder ingår inte.
Tillgång till dessa rum kan ske tidigast 20.00 den 17/7 på grund av kursverksamhet.
Boende 2: Dubbelrum, 9 - 10 stycken finns att hyra av ägaren till Rockelstad. Priset per säng är beroende av hur många rum vi hyr. Här går det att "köpa" till sängkläder till en kostnad av 80 kr och man kan få sängen bäddad till en kostnad av 50 kr
Sängplatser bokas också genom mig (AC Hassling).
För tillfället är 4 sängplatser bokade.
Kostnaden för övernattning betalas i sekretariatet utställningsdagen.
Frukost ingår inte men det får Östs se till att fixa och den serveras då i cafeterian ovanpå stallet.
Grillpartyt den 17/7:
Jag har ingen klar bild av vilka som anmält sig men uppdatera mig gärna så att vi får lättare att planera. Kostnaden (som vi givetvis försöker hålla nere), räkna med 150 kr/person, "starkare" drycker tar man med sig själv.
Lunch utställningsdagen: Jag har några olika funderingar men min tanke är att det ska finnas bra lunch till alla som önskar äta.
Och till sist, om någon vill vara med och sponsra med en hedersprisrosett, kontakta mig (AC Hassling). Priset är 300 kr, du väljer en eller två färger samt text som ska stå på bandet.
Var med och fira med oss