Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1158 ggr
Maria Persson
0

OBS!! Ändrad dag Nordmaling

OBS VIKTIG INFO! Shetland Nords utställning i Nordmaling är flyttad till lördagen den 4/7-09 pga få anmälda hingstar till GM flyttas utställningen till samma dag. Hingst ägare som visar på GM tänk på att anmäla din hingst även till utställningen om ni även vill deltaga där

GM startar   kl 9:00 Utställningen kl 11:30

Varmt välkomna!

JennyR
0

puttar :-)

angabogard
0

Puttar igen..

angabogard
0

Glad

Kris_J
0

Borde det inte upplysas om detta även på SSS hemsida och övriga sidor som anger vilka utställningar som finns? Alla kanske inte läser här. Synd om någon planerar ledighet mm för att åka och titta och så är det fel dag.

Veritas odium paretFörvånad

JennyR
0

Det finns på Nords sida att utställningen är flyttad till den 4:e. Mail har också skickats till SSS webmaster :-)

Cattis
0

Jag fick mailet nu när jag kom hem (skickat 19:30 ca) och har nu lagt ut det.

Jag måste få sådan här information per mail, jag har ingen möjlighet att hålla koll på regionalföreningarnas sidor eller trådarna här. Ibland snappar man upp info, men jag hinner inte hålla sådan koll på allt som skrivs här. Så ska det ut på SSS sida - var snälla och maila mig. Tack!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

JennyR
0

#6 Jag visste inte om det var mailat ngt till dig, därför gjorde jag det nu idag. Jag visste däremot att det var mailat till Nord. Självklart förstår jag att du vill ha uppgifter via mail, vi tar inte för givet att du lägger in info du ser här på forumet tex :-)

Cattis
0

#7 Jag vet att du vet, jag ville bara förtydliga i övrigt så ingen tror att det räcker med att skriva en kommentar här inne. SSS hemsida och detta forum har ju inget med varandra att göra liksom. Skrattande

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kris_J
0

#5 + 6 SH och SPAF har också utställningsförteckningar liggande ute.Att meddela dem kanske e.g. inte ligger hos er. Menar inte att gnälla, synd bara om det drabbar någon.

Internet är bra många gånger men att förlita sig på att information via detta medium är inte ett 100% säkert sätt att nå ut till alla. SSS medlemmar tex som bra har tidningen och inte frekventerar internt kan ju drabbas, om det inte har tur och har någon bekant som upplyser dem om vad som finns på internet.

Veritas odium paretFörvånad

Annette
0

Problemet med tidningen är att den bara kommer fyra ggr/år, så det är omöjligt att få med alla ändringar där.

JennyR
0

Förutom att lägga ut ändringen på internet kan man ju kontakta de som anmäler sig, så att man är säker på att dom vet vilken dag det är ;-)

angabogard
0

Japp.. jag har kontaktat ägarna eftersom anmälningarna trillat in. ..så dom som anmäler sig missar inte att få den informationen!! Glad

Maria Persson
0

Hög tid att anmäla i dag till utställningen!