Hingst i norrland?
Hallå allihopa! Finns det någon hingst i Norrland (Örnsköldsvik, Sundsvall, Umeå)? Är väldigt intresserad av att få fotografera en läcker hingst! 
Titta in på min hemsida, www.pernillalarsson.se

Shetland Nord har en hingstlista.

Ett tips om du vill fota hingstar är att komma på generalmönstringen i Nordmalings ridhus den 4/7. Då kommer nog traktens flesta avelshingstar (shetland alltså) att vara där.
Sen så är det ju Jubileumsutställning och generalmönstring i Hudiksvall helgen efter!
#2 Finns det någon hemsida till mönstringen? :)

nej det finns det inte, men om du vill ha mer info om den i Nordmaling kan du kontakta mig lite närmare på 070-3027972 eller angabogard@telia.com
Vet ej startid än, beror på flyg bl.a
kan då även ge dig nr till dom som vet ang Hudik.
men ett ypperligt tillfälle att fota många hingstar..
/MVH Helena

I Bjästatjärn har du en avelsgodkänd PRE hingst som börjat verka i avel from i år. Och jag har en minihingst (Bjästa) som förhoppningsvis (håller tummarna) blir godkänd på wången i höst. =)
Sen finns det en normalstor shettishingst, tror hon heter Pernilla som äger den, eller Gunilla kanske =), för att komma i kontakt med henne kan du höra med Anna i skule ridhus. (hon brukar vara där på körträningarna).
Sen har du hingstar på Moflo stuteri…. och även flera shettisar norrut, bl.a. Jenny Rhenman har 2 tjusiga grabbar. Tror att det finns en del nordisar också, kolla med Solänget.
#5 haha, jag tänkte jag skulle tipsa om din lilla sötnos när jag såg rubriken
Gunilla heter hon med standard-shettisen som bor norr om Ö-vik. Han är väl inte heller godkänd (än)? Brukar var väl att ta i, hon var med på en träning i höstas. Men visst kan jag leta fram kontaktuppgifter.
Hur går det för er då, gjorde ni det där provet nu i vår? Och när kommer ni på körträning 

Pernilla i Lindefallet kanske det är du tänker på. Hon har 2 godkända Furunäs Sahib och Lindebys Torsten L , sen finns Tiger i Ullånger (eller i närheten) Finns även en fin russ hingst i Timrå som heter Chip.