Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 524 ggr
sanne
0

God Morgon 5 Juni

god morgon

här regnar det men det känns så friskt ute i luften ! riktigt skönt :)

ska snart iväg till jobbet sen ska vi flytta runt lite hästar, och jag ska hämta en tjockis från betet, undrar om hon är för tjock för att vara med på söndagens utställning… Hoppas alla får en bra dag !

runas
0

God morgon!

Regnar här oxå men det är ju så välbehövligt, nu har gräset satt fart överallt och det är bra, då får vi bete som räcker hela sommaren.

Annars så ska mamma och jag åka ut till stallet och mysa med Ditte, de andra får jag hoppas att Johanna myser medFlört.

Sen så beror det på vädret, kanske drar vi en tur till södertälje och fönstershoppar lite.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

zettan
0

God morgon

Här regnar de som sjutton. Jag ska strax bege mig till Östra sjukhuset i Göteborg och genomgå en massa undersökningar och tester på mina ögon. Ska bli intressant att se vad de hittar och vad de har för teori. Men man är lite små nervösTungan ute. Men de ska säkert gå bra.
Sen i kväll blir de en runda till killarna.

ha en bra dag alla

Gosa
0

God morgon,

Ledig dag idag, härligt… Jag har inte så mycket planerat idag, ska pyssla lite här hemma, typ städa och tvätta Obestämd.

Blir väl en runda i hagarna också, gosa med fölen och pyssla om mammorna lite grann…

Ha en bra dag alla..

Moheda
0

Även om det regnar här idag så är jag på ett mycket gott humör! James Juniors "fostermamma" (Anna, hoppas att det är ok att bli titulerad såTyst) har just meddelat mig att veterinären kommer på måndag och JJ blir då valack. Detta innebär att jag kan ta hem honom om någon månad!!