God morgon 6 juni!
God morgon och trevlig Nationaldag!
Här har dagen börjat segt med mulet väder och det lutar åt en kylig o blöt nationaldag för vår del.
Har stalltjänst nu i helgen och ska dra med mig mamma ut till hästarna fast hon är lite rädd. Vi jobbar på det lite i taget…
Hoppas ni alla får en trevlig dag med god mat och trevligt sällskap!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon alla!
Håller just nu på att packa inför utställningen imorgon. Caramell är på inridning så jag skall till Stuteri kullen i em och göra henne vacker. Nu skall jag prova några av dom tips jag fick här på forumet för att få henne vit.
Men först skall min stora pojk på ridkalas i kungälv. Så det blir häst hela helgen.
Ha en bra dag alla och ni som skall ställa ut imorgon LYCKA TILL!

God morgon Har varit i stallet på morgonen och gett killarna mat och vatten. De var en hel del knott på morgonen. Regnet faller ner på himelen än. Men hoppas att de kan bli lite bättre i eftermiddag.
Ska till stallet igen och fixa med killarna vid lunch. Sen åker jag ut till stona och pysslar med dom.
I morgon åker jag med Sanne till Färgelanda utställningen. Ska bli kul att se alla fina hästar. Den svarta gallstoklassen ska bli mkt rolig att se. Kameran är laddad och klar =)
Ha en bra dag alla

Ha en bra Nationaldag allihop! 
God förmiddag !
Här är uppehåll än ska man kanske säga, för man vet ju aldrig de har varnat för regn.
Längtar efter mina tjejer, men Puzz är inte riktigt inne på mina banor men det kommer nog :-).
Idag ska jag på marknad, blir nog kul.
Håller på och fixar hagarna på landet, så hästarna har nått att gå i när de kommer hem. Måsta slå gräset där me, för det är knähögt nu.
Ha en riktigt bra national dag